خبرهای داغ:

اعزام ۲۰نفر طلبه مبلغه به هندیجان و روستاها در دهه کرامت

رییس سازمان تبلیغات اسلامی هندیجان گفت:با آغاز دهه کرامت با ساماندهی در سامانه سجام ۲۰نفر طلبه مبلغه با همکاری حوزه علمیه خواهران تا پایان دهه به هندیجان و روستاها اعزام و مشغول به فعالیت شدند.
کد خبر: ۸۷۲۲۴۳۵
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ساداتی ظهر پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار بسیج در هندیجان ضمن تبریک دهه کرامت میلاد حضرت معصومه (س)  وحضرت امام رضا(ع) اظهار کرد: با همکاری دفتر امام جمعه و هیأت های مذهبی ، پایگاه های مقاومت بسیج و هیأت امناهای مساجد وحسینیه ها شهری و روستایی مراسمات دهه کرامت با برنامه ریزی اجراء می شود.

وی افزود:۲۰هیأت مذهبی شهرو روستایی در هندیجان  با حضور نو جوانان وجوانان   موجب  فعالیت  این هیأت ها در مراسمات گوناگون مذهبی شده است.

وی بابیان برپایی ایستگاه صلواتی در دهه کرامت گفت:بیش از ۱۰ ایستگاه صلواتی با همکاری هیأت های مذهبی در دهه کرامت ومخصوصا در استقبال از خادمین رضوی در سطح شهرستان برپا می شود.

ساداتی رییس سازمان تبلیغات اسلامی هندیجان عنوان کرد:اجرای مراسمات مذهبی  و ملی در هندیجان با نظارت سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری دفتر امام جمعه ، فرمانداری ، هیأت های مذهبی و سایر ادارات  انجام می گیرد.

وی با اشاره به فرهنگ سازی مناسب در شناخت راه وسیره اهل بیت (ع
) بیان کرد:سبک زندگی اسلامی در الگو قرار دادن راه و روش رفتاری اهل بیت (ع) نیاز به فرهنگ سازی  با تبلیغات اصولی با کمک گرفتن از مبانی دینی در کشور و جهان دارد .

خبرنگار بسیج درهندیجان محمدرضاشعبانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها