همایش من انقلابی ام در قائم شهر:

فتنه، نفوذ و نفاق سه ضلع دشمن برای انحراف دختران جامعه است/ همایش بانوی مهر در قائم شهر

دشمن مثلثی را طراحی کرد که سه ضلع آن را فتنه، نفوذ و نفاق تشکیل می‌دهد و در این همایش به دختران جوان توضیح داده شد تا چگونه می‌شود در برابر این سه عنصر طراحی شده از سوی دشمن ایستاد.
کد خبر: ۸۷۲۲۵۰۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس جمعیت بانوان فرهیخته مازندران با بیان اینکه با شناساندن انقلاب و اسلام به نسل جوان و آینده می‌توانیم مثلث دشمن را خنثی کنیم گفت: باید تلاش شود تا در قالب برنامه‌های فرهنگی بچه‌ها را با اصول انقلاب آشنا کنیم و انقلاب و دستاوردهای آن را برای کسانی که فراموش کرده‌اند یادآور شویم.

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته مازندران در حاشیه برگزاری همایش بانوی مهر که در اداره آموزش و پرورش قائم‌شهر برگزار شد، با بیان اینکه این همایش در چهار منطقه در مازندران برگزار می‌شود، گفت: نخستین همایش ‌به میزبانی قائم‌شهر و با حضور دخترانی از شهرهای سوادکوه، جویبار و سیمرغ برگزار شد.

فهیمه رکنی اظهار کرد: بانوان در انقلاب ما نقش مهمی داشتند و هدف از برگزاری این همایش، توجه به بیانات مقام معظم رهبری و رمزگشایی از سه واژه که  انقلابی بمانیم، انقلابی فکر کنیم و انقلابی عمل کنیم است.

 وی تصریح کرد: در این همایش که به‌صورت کارگاهی برگزار شد بقاء و دوام انقلاب از دیدگاه امام و رهبری تشریح شد و شرکت‌کنندگان با توجه به موضوع بحث نظرات خود را ارائه کردند.

این مسؤول ادامه داد: در این کارگاه‌ها در مورد راه‌کارهای توجه به انقلاب و امام بحث شد تا به این نتیجه برسیم که ما به‌عنوان سربازان فرهنگی جامعه چه کنیم تا جوانان را به این موضوع بیشتر ترغیب کنیم.

رکنی بیان کرد: دشمن مثلثی را طراحی کرد که سه ضلع آن را فتنه، نفوذ و نفاق تشکیل می‌دهد و در این همایش به دختران جوان توضیح داده شد تا چگونه می‌شود در برابر این سه عنصر طراحی شده از سوی دشمن ایستاد.

200 دختر از مؤسسات قرآنی سطح شهر، بسیج محلات و دانش‌آموزان در این همایش شرکت داشتند و این همایش در قالب چهار کارگاه انقلابی بودن دختران، انقلابی عمل کردن، انقلابی فکر کردن و راه‌های دوام و بقای انقلاب برگزار شد.

همایش بانوی مهر در قالب چهار کارگاه انقلابی بودن دختران، انقلابی عمل کردن، انقلابی فکر کردن و راه‌های دوام و بقای انقلاب برگزار شد. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها