وزیر راه و شهرسازی

مشکلی در اجرای طرح آزادراه خرم آباد - اراک وجود ندارد

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دولت به تمام تعهدات خود در طرح آزادراه خرم آباد - بروجرد - اراک عمل کرده است، گفت: هیچ مشکلی در روند اجرای این طرح وجود ندارد.
کد خبر: ۸۷۲۲۵۹۳
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، عباس احمد آخوندی روز پنجشنبه در بازدید از تونل پونه در آزادراه خرم آباد - اراک در جمع خبرنگاران افزود: این آزادراه در 2 قطعه خرم آباد - بروجرد و بروجرد - خرم آباد در حال اجراست.
وی اظهار کرد: عملیات اجرای قطعه نخست به طول 52 کیلومتر به خوبی در حال اجراست که با اتمام این مرحله مسیر خرم آباد به بروجرد 25 کیلومتر کاهش می یابد.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طرح آزادراه خرم آباد - اراک از طرح های مهم و بسیار خوب کشور است، افزود: این طرح با برآورد 12 هزار میلیارد ریال در سه خط رفت و برگشت تا اواخر سال آینده به بهره برداری می رسد.
وی گفت: تمام استانداردهای لازم در اجرای طرح آزادراه خرم آباد - اراک رعایت می شود و در حال حاضر 600 دستگاه خودرو در این طرح مشغول کار هستند.
آخوندی افزود: تاکید بر این است که معماری زیبایی در مسیر آزادراه خرم آباد - بروجرد - اراک طراحی و اجرا شود و مباحثی همچون ایمنی جاده ای و مراکز خدماتی رفاهی مورد توجه قرار است.
وی اظهار کرد: روند اجرای آزاد راه خرم آباد - اراک طبق برنامه زمان بندی شده پیش می رود و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وزیر راه و شهرسازی طرح آزاد راه خرم آباد - اراک را طرحی ملی و مشارکتی دانست و افزود: این طرح با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا انجام می شود.
وی با اشاره به بازدید خود از مسیر راه آهن خرم آباد - دورود گفت: این راه آهن به طول 114 کیلومتر با 20 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست که در مسیر اجرای این طرح 2 تونل چهار هزار و 500 و سه هزار و 500 متری وجود دارد.
آخوندی افزود: در طرح راه آهن کارفرما هستیم و سهم خود را از طریق فروش اوراق مشارکت تامین می کنیم.
ارسال نظرات