مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان (مهرانه):

تحت پوشش بیش از 4 هزار بیمار سرطانی در انجمن مهرانه زنجان

در حال حاضر بیش از 4 هزار بیمار سرطانی تحت پوشش انجمن مهرانه زنجان قرار دارند.
کد خبر: ۸۷۲۲۶۱۷
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان (مهرانه) در بازدید روسای شوراهای اسلامی استانها و شهرهای مراکز استانها از انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی فعال در زنجان از تحت پوشش قرار گرفتن بیش از 4 هزار بیمار سرطانی خبر داد و گفت: ییش از 50 هزار خیر در این انجمن فعالیت می کنند.

اصغر وثوق به تعداد بیماران تحت پوشش مرکز اشاره و افزود: در حال حاضر 4 هزار بیمار سرطانی تحت پوشش این انجمن قرار دارند.

وی با اشاره به تاریخچه 9 ساله انجمن حمایت از بیماران سرطانی زنجان اظهار داشت: ورود به فاز تحقیقاتی در بحث پژوهشی و پیشگیری از بیماری سرطان، از جمله اهداف مهم، پس از افتتاح فاز نخست کلینیک تخصصی مهرانه است.

وثوق به نبود مشکل مالی در راه اندازی فاز تحقیقاتی اشاره و خاطرنشان کرد: برای ورود به فاز تحقیقاتی دارای بودجه قابل قبولی هستیم و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

وی ابراز کرد: انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی افتخار دارد که از زمان تاسیس تا‌کنون توانسته است علاوه بر برطرف کردن مشکلات بیماران تحت پوشش و آگاهی دهی، در راستای پیشگیری و کنترل و درمان بیماری سرطان، به توسعه فرهنگ‌سازی در سطح شهر نیز بپردازد.

مهرانه بر آن است که حامی مستمر بیماران و خانواده های مبتلا به سرطان در استان زنجان باشد و از طریق تامین و ارتقا کمی و کیفی سلامت جسمی و روانی بیماران توجه ویژه خود را به مداوای بیماران معطوف و با تاکید بر ارزش های والای اسلامی و حس نوع دوستی و فداکاری، امکان بهبود بیماران را فراهم و روح امید و بهبود کیفیت زندگی را در بیماران ایجاد کند و با حمایت خود هیچ بیمار مبتلا به سرطان در استان زنجان از پرداخت هزینه‌های درمان و خدمات رفاهی ناتوان نباشد.

ارسال نظرات