خبرهای داغ:
با حضور جمعی از مسئولین؛

۷ تاکسی پلاک اروندی به تاکسیرانان خرمشهری تحویل داده‌شد

با حضور مسئولان محلی، از خودروهای تاکسی پلاک اروند رونمایی شد.
کد خبر: ۸۷۲۲۶۲۵
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
به گزارش بسیج به نقل از خرمشهر ما، عصر روز گذشته طی مراسمی از خودروهای تاکسی پلاک اروند در سازمان بندر و دریانوردی خرمشهر رونمایی و به تاکسیرانان خرمشهری تحویل داده شد.

در این مراسم ولی الله حیاتی فرماندار ویژه خرمشهر، عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی، محمد علی دوایی فر شهردار خرمشهر، عادل دریس رئیس اداره بندر و دریانوردی خرمشهر، محمدرضا معتمدی معاون امور اقتصادی و سرمایه گزاری منطقه آزاد اروند آبادان و خرمشهر و جمع کثیری از مسئولان محلی حضور داشتند.

*  رونمایی از تاکسی های اروند خرمشهر مرهون کار دست جمعی مسئولان است

ولی الله حیاتی در این مراسم با قدردانی از زحمات تمام مسئولان، اظهار کرد: اجرا و رونمایی از تاکسی های اروند در شهرستان خرمشهر در سایه همدلی و کار دست جمعی مسئولان است.

وی ادامه داد: به عنوان نماینده استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر دست تمام مسئولانی که برای انجام و اجرای این اتفاق زحمت کشیدند را میفشارم.

فرماندار ویژه خرمشهر متذکر شد: این عمل و انجام این مراسم نشان داد که اگر در کنار یکدیگر تلاش کنیم، شاهد حل و رفع مشکلات می شویم.


* خرابی های زیاد خرمشهر مانع نمود تلاش و کارها شده است

عبدالله سامری در مراسم رونمایی از تاکسی های پلاک اروند اظهار کرد: در حال حاضر کارهای زیادی در حال انجام است اما مشکلات و خرابی های فراوان شهرستان مانع نمود این تلاش ها شده است.

وی ادامه داد: از همه مسئولان و کسانی که برای انجام و رونمایی از تاکسی های پلاک اروند تلاش و کوشش انجام دادند، تشکر و قدردانی میکنم.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت های گذشته عنایات ویژه‌ای نسبت به خرمشهر داشتند اما نبود مسئولان دلسوز در شهرستان باعث هدر رفتن بودجه و هزینه ها شده است.

* لزوم انجام کارشناسی و مطالعه شده کارها

محمدرضا معتمدی در این مراسم اظهار کرد: مشکلات و کمبود و از طرفی دیگر ارزش شهرستان خرمشهر، مسئولیت مسئولان را چند برابر و سختر می کند.

وی ادامه داد: با وجود این که منطقه آزاد در شهرستان آبادان قرار دارد اما با شور و شعف مسئولان شهرستان خرمشهر ما را بیشتر به این سمت می کشند.

معاون امور اقتصادی و سرمایه گزاری منطقه آزاد اروند گفت: باید تمام کارهایی که در منطقه آزاد انجام می شود، کارشناسی و مطالعه شده باشد تا با مشکلات رو به رو نشویم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها