انتقاد شدید امام جمعه اصلاندوز از عزل و نصب های جناحی در آموزش و پرورش منطقه

امام جمعه اصلاندوز از رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اصلاندوز بخاطر عزل و نصب های جناحی و سلیقه ای مدیران در این اداره بشدت انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۷۲۲۸۶۳
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، حجت الاسلام "عظیم اسدزاده" در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با انتقاد شدید از رییس آموزش و پرورش اصلاندوز به خاطر عزل و نصب های جناحی در دستگاه تعلیم و تربیت منطقه گفت:انتصاب مدیران در آموزش و پرورش اصلاندوز صرفاً بر اساس مسائل حاشیه‌ای و جناحی است نه بر اساس تخصص، که این کار ضربه مهلکی بر بدنه نظام تعلیم و تربیت می‌زند.

وی افزود:با توجه به اینکه دانش آموزان امانت آموزش و پرورش هستند و قدرت تربیت و یادگیری دانش آموزان وابسته به مدیران و معلمان با سابقه و مجرب است بنابراین برخورد جناحی و سلیقه ای و طایفه ای در آموزش و پرورش اصلاندوز به هیچ وجه قابل قبول نیست و این یک ضعف بزرگی برای آموزش و پرورش است.

امام جمعه اصلاندوز همچنین با قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل در خصوص پیگیری لغو مصوبه حذف گمرک اصلاندوز از نماینده شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار در مجلس خواست بطور جدی و عملی پیگیری کند.

حجت الاسلام اسدزاده به دیدار هزاران نفر از قشرهای گوناگون مردم استانهای مختلف کشور با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:رهبر معظم انقلاب مشکلات معیشتی مردم را دغدغه عمیق و مستمر خود خواندند و با تأکید بر تکیه بر ظرفیتهای داخلی به عنوان تنها راه حل مشکلات مردم افزودند: بر جام، به عنوان یک تجربه، بی نتیجه بودن مذاکره با امریکایی ها، بدعهدی آنها و ضرورت بی اعتمادی به وعده های امریکا را بار دیگر ثابت کرد و نشان داد راه پیشرفت کشور و بهبود وضع زندگی مردم، توجه به داخل است نه دشمنانی که مدام در منطقه و جهان در حال مانع تراشی برای ایران هستند.

وی همچنین در بخش دیگری از خطبه ها فیش های نجومی برخی از مدیران و مسئولان در کشور را "پدیده غارت نوین" خواند و برداشت های غیر منصفانه و ظالمانه از بیت المال توسط اقلیت های سودجو را سبب بی اعتمادی مردم به مسئولان دانست و گفت:این موضوع باید هر چه سریعتر ریشه یابی و ریشه کن شود.

خطیب نماز جمعه اصلاندوز در بخش دیگری از خطبه ها به سالروز شهادت شهید محمود صارمی در هفدهم مرداد ماه و روز خبرنگار اشاره کرد و افزود :خبرنگاران میتوانند با اطلاع رسانی دقیق و صریح آحاد جامعه را از اوضاع و احوال کشور مطلع سازند و با نقد سازنده و منصفانه مشکلات جامعه را انعکاس دهند.

وی افزود:یکی از مهم ترین ویژگی های یک خبرنگار مومن، حق محوری، حق گویی و حق طلبی است و با اتکای به همین خصایص است که خبرنگاران می توانند مشکلات جامعه را برطرف سازند.

حجت الاسلام اسدزاده خبرنگاران را زبان گویای مردم دانست و از خبرنگار ارس تبار و آزاد صدا و سیمای اردبیل در اصلاندوز به جهت پوشش خبری مراسمات و مشکلات شهر و بخش قدردانی کرد.

وی همچنین به 18 مرداد سالروز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه اشاره کرد و گفت : بقاع متبرکه قطب فرهنگی و معنوی جامعه اسلامی هستند و همه ما باید از برکات این اماکن مقدس مذهبی برای رشد و تعالی دنیا و آخرت بهره مند شویم.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به مشکلات موجود در بقاع امامزاده حضرت سید ابراهیم(ع)وسید اسماعیل (ع)ازنوادگان حضرت امام سجاد (ع) درروستای کل تپه اصلاندوز گفت:5 سال از احدات این بقاع می گذرد اما با مشکلاتی از قبیل بهداشت گریبانگیر است که امیدواریم اوقاف و امور خیریه رسیدگی کند.

ارسال نظرات