لیاقت عربستان در حد تولیت حرمین شریفین نیست/ جنایت عربستان با همدستی صهیونیزم و امریکا آشکار شد

عربستان لیاقت تولیت حرمین شریفین را ندارد و تعطیلی حج برای مسلمانان جهان هزینه سنگینی دارد و عربستان از جنایات علیه شیعیان دست بردارد.
کد خبر: ۸۷۲۲۸۷۷
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از منابع خبری، حجه الاسلام قربانی با بیان اینکه عربستان، لطمه بزرگی به حج ایران وارد کرد و با هزاران بهانه، ما را از این عبادت محروم کرد، گفت: عربستان لیاقت تولیت حرمین شریفین را ندارد و تعطیلی حج برای مسلمانان جهان هزینه سنگینی دارد و عربستان از جنایات علیه شیعیان دست بردارد.

حجت‌الاسلام احمد قربانی با اشاره به ارزش و اهمیت نماز، اظهار کرد: نماز به عنوان صورت دین اسلام و از مقدمات این دین آسمانی، مورد تاکید است.

وی با بیان اینکه نماز یک عادت نیست، بلکه یک عبادت باطنی است، افزود: برگزاری نماز در منازل و اجتماع مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه پل‌سفید سوادکوه با اشاره به سالگرد شهادت شهید بابایی و شهید لشکری، خاطر‌نشان کرد: خلبانان و نیرو‌‌های نظامی نماز‌خوان در زمانی که دشمن برای از بین بردن انقلاب اسلامی بسیج شده بود به دفاع از انقلاب پرداختند و کسانی که به بیت‌المال تجاوز می‌کنند به خون این شهدا دستبرد می‌زنند.

این مسؤول با گرامی‌داشت یاد و نام شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، اظهار کرد: در رسانه‌ها مشاهده می‌شود که نیرو‌های انقلابی به جان هم افتادند ولی در رسانه‌ها باید با هم مهربان باشند و خدمات نظام را به مردم اعلام کنند و اخبار حاشیه‌ای در مطبوعات درج نکنند.

قربانی به سالروز بمباران شیمیایی هیروشیما و ناکازاکی توسط آمریکا اشاره کرد و با بیان اینکه این بمباران بیانگر خباثت آمریکا است به سخنان رئیس جمهور در مصاحبه تلویزیونی اشاره کرد و افزود: پذیرش برخی از کاستی‌ها و حمایت مقام معظم رهبری، بخشی از برجستگی‌های سخنان رئیس جمهور بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار