امامزاده عبدالحق زیراب میزبان پرچم رضوی/ همدلی و هماهنگی نمایندگان نوید تحقق اهداف/الویت سوادگوه در صنعت توریسم نیست

توسعه کشاورزی نوین و استفاده از زمین‌های دارای سطح شیب‌دار سوادکوه برای بهره‌مندی کشاورزی بهره مندی از استعدادهای آبی ، خاکی و انسانی شهرستان است.
کد خبر: ۸۷۲۲۸۹۰
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رضایی به میزبانی امام‌زاده عبدالحق زیراب سوادکوه از پرچم سبز رضوی و خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) در پنج‌شنبه هفته‌ آینده خبر داد و گفت: وجود همدلی بین دو نماینده سوادکوه در مجلس شورای اسلامی نوید تحقق اهداف را می‌دهد.

حجت‌الاسلام محمد‌زمان رضایی با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) درباره بهره‎مندی از نعمت‌های الهی، اظهار کرد: به فرموده امام علی(ع)، نفرین الهی بر کسانی است که با وجود آب و خاک مناسب، در فقر زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه توسعه کشاورزی نوین و استفاده از زمین‌های شهرستان سوادکوه مورد توجه قرار گیرد، افزود: استفاده از زمین‌های دارای سطح شیب‌دار برای بهره‌مندی کشاورزی نیز از توانمندی‌های توسعه سوادکوه است.

امام جمعه زیراب سوادکوه با اشاره به نقش صنعت توریسم در توسعه شهرستان، خاطر‌نشان کرد: با صنعت توریسم به عنوان اولویت توسعه سوادکوه مخالفم و توریسم فرهنگ ما را عوض می‌کند و چیزی به ما نمی‌دهد.

این مسؤول با اشاره به اینکه کشت زمین‌های کشاورزی باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: ما باید زمین‌های خودمان را کشت و با آن زندگی را اداره کنیم و از بیکاری خارج شویم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها