مسئول بسیج رسانه استان البرز:

دفاتر بسیج رسانه در شهرستان‌های استان البرز راه‌اندازی می‌شود

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز با بیان اینکه باید در شهرستان‌های استان دفاتر بسیج راه‌اندازی شود، گفت: به جز کرج این دفتر در گرمدره در آستانه افتتاح است و باید در هر دفتر خبرگزاری و روزنامه معتبر، دفتر بسیج رسانه وجود داشته باشد.
کد خبر: ۸۷۲۲۹۵۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴

به گزارش بسیج رسانه از استان البرز،  ابراهیم نوروزی فر مسئول بسیج رسانه البرز در مراسم تودیع و معارفه رئیس بسیج رسانه ایتان البرز با اشاره به اینکه دشمن برای وارد کردن ضرباتی به نظام در کمین است، اظهار داشت: در حال حاضر دشمن تمرکز اصلی خود را بر روی جبهه جنگ نرم گذاشته است.

مسئول بسیج رسانه استان البرز با بیان اینکه جنگ حول محور رسانه است، افزود: بسیج رسانه با تربیت نسلی انقلابی وظیفه خود را در این عرصه انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی بسیج رسانه به تحقق رساندن رسانه اسلامی است، گفت: این امر با ایجاد انسجام، زمینه خلاقیت، ‌تهیه و تدوین برنامه‌های کوتاه و بلند مدت انجام می‌شود.

نوروزی با بیان اینکه در حال حاضر رسانه ابزار تاثیرگذار و قدرتمندی است، افزود: می‌توان از این ابزار برای تحقق بخشیدن به اهداف امام راحل(ره) و دغدغه‌های مقام معظم رهبری استفاده کرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی کارگاه تخصصی خبرنویسی، گفت: در این کارگاه عکاسی خبری، گزارش نویسی و یاداشت نویسی آموزش داده شده که به زودی برگزار می‌شود.
مسئول  بسیج رسانه استان البرز با بیان اینکه باید در شهرستان‌های استان دفاتر بسیج راه‌اندازی شود، افزود: به جز کرج این دفتر در گرمدره در آستانه افتتاح است و باید در هر دفتر خبرگزاری و روزنامه معتبر، دفتر بسیج رسانه وجود داشته باشد.

بسیج رسانه 303 نفر عضو در سطح استان البرز دارد

 محمد خدابین نیز در این مراسم، با اشاره به اینکه در ابتدای آغاز به کار بسیج رسانه آمار جذب 30 نفر از اعضای عادی و 11 نفر از اعضای فعال بوده است،‌ اظهار داشت: در حال حاضر بسیج رسانه به سبب فعالیت خود 303 نفر عضو در سطح استان البرز دارد.

مسئول سابق بسیج رسانه استان البرز با بیان اینکه از این تعداد 228 نفر عضو عادی بسیج رسانه هستند،‌ افزود: 75 نفر از اعضای بسیج رسانه در استان البرز عضو فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه 15 حلقه فعال صالحین در استان وجود دارد، گفت: در هر کدام از این حلقه‌ها 15 نفر فعال هستند که 7 حلقه مربوط به خواهران و 8 حلقه مربوط به برادران است.

خدابین با بیان اینکه هنوز به بسیج رسانه نظام‌نامه ابلاغ نشده است، افزود: اما با وجود این امر ما قشر را تشکیل داده‌ایم و به دنبال انجام رسالت‌های به دوش خود از سوی سپاه هستیم.

وی گفت: بسیج رسانه استان البرز در زمینه بودجه با کمبود مواجه است که همین امر سبب عدم دستیابی به اهداف می‌شود.

انتهای پیام/

  google-buzztwitterdiggfacebooklinkedin

ارسال نظرات