فرمانده منطقه پنجم دریایی سپاه:

پرداختن به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بسیار مهم است

فرمانده منطقه پنجم دریایی سپاه گفت: پرداختن به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بسیار مهم است.
کد خبر: ۸۷۲۳۰۳۴
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، امشب مراسم جشن میلاد حضرت معصومه(س) و آغاز هفته کرامت در حسینیه حداد بندرلنگه با حضور جمعی از بانوان ودختران به همت کمیته گوهر علم وعفاف این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم سردار علی عظمائی فرمانده منطقه پنجم دریایی سپاه با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع) اظهار داشت: امام هشتم شیعیان می‌فرماید، هرکس به دیدار حضرت معصومه(س) نائل شود بهشت بر او واجب می‌شود.

وی افزود: مشخصه هر انسان بحث کرامت اخلاقی و انسانی است پس ما باید به این کرامت اخلاقی توجه بیشتر داشته باشیم و حضرت معصومه(س) بانوی باکرامت و با اخلاق و نمونه‌ای بارز برای دختران جامعه اسلامی است.

فرمانده منطقه پنجم دریایی سپاه اضافه کرد: یکی از مسائل مهم روز پرداختن به واجب امر به معروف و نهی از منکر است، امر به معروف یکی از بارزترین کمالات اخلاقی است.

عظمائی تصریح کرد: دختران همیشه و در همه حال سنگ صبور برادران و پدرانشان هستند و این موضوع را بیشتر در هشت سال دفاع مقدس نیز نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از راه جنگ سخت نمی‌توانند ما را شکست دهند افزود: حال با ترفندهای جدید و از راه جنگ نرم وارد شدند و حال باید مواظب دخترانمان باشیم.

ارسال نظرات