نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی:

پرده از راز پرحادثه ترین جاده ایران برداشته شد

دکتر خالقی با انتقاد شدید از اجرای جاده اردبیل سرچم بیان داشتند؛ اصلا این جاده در قانون بودجه نیامده است و آقایان با روابط خودشان پروژه گنجگاه لوشان را به سرچم تغییر مسیر دادند در حالیکه با اجرای مسیر قبلی ، فاصله اردبیل تهران یکصد کیلومتر کمتر می شد.
کد خبر: ۸۷۲۳۱۰۲
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، نماینده مردم خلخال و کوثر درهمایش ” خورش رستم و توسعه پایدار " با اشاره به انباشت مشکلات و مطالبات مردم اظهار کرد: بنده مجوز جاده سرچم-هشجین را در سال ٩٠ اخذ کرده بودم ولی با گذشت 5 سال تاکنون اجرایی نشده است.

وی که سند مطالعات جاده هشجین درام را با خود به همراه داشت با نشان دادن آن به حضار گفت: در دوره نمایندگی قبلی این مطالعات را اخذ کرده ام ولی تاکنون اجرایی نشده است.
دکتر خالقی با انتقاد شدید از اجرای جاده اردبیل سرچم بیان کرد: اصلا این جاده در قانون بودجه نیامده است و آقایان با روابط خودشان پروژه گنجگاه لوشان را به سرچم تغییر مسیر دادند در حالیکه با اجرای مسیر قبلی فاصله اردبیل تهران یکصد کیلومتر کمتر می شد.

دکترخالقی در ادامه سخنان خود ضمن گلایه شدید از فضای دو قطبی خلخال امروزی خواستار توجه به نظرات کارشناسی و برنامه ریزی شدند.

نماینده کوثر و خلخال فضای کنونی خلخال را با دوران اوایل انقلاب مقایسه کرده و گفت: در اوایل انقلاب امام جمعه خلخال انسان شریف، مجتهد عالیقدر و مرجع تقلیدی مثل آیت اله یکتایی بودند که متاسفانه در آن زمان بخاطر اختلافات خلخال به مشکل خورد و امروزه دوباره دامن زدن به این اختلافات توسط عده ای معدود شایسته نیست.

ارسال نظرات