سرپرست دانشگاه پیام نور استان اردبیل در گفتگو با بسیج:

اردوهای جهادی، پتانسیل های دانشجویان را به حرکت در می آورد

اعزام اردوهای جهادی، علاوه بر رفع نیازهای اساسی روستاها، فرصت مناسبی را برای به نمایش گذاشتن پتانسیل های دانشجویان ایجاد می کند و این عمل، نوعی تعامل بین قشر دانشجویان و روستایی ها ایجاد می کند که در همین راستا دانشجویان به مرحله خودسازی رسیده و ایثار را عملا تجربه می کنند.
کد خبر: ۸۷۲۳۱۸۳
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، کاروان اردوهای جهادی دانشگاه پیام نور استان اردبیل در قالب پیاده سازی اقتصاد مقاومتی، طرح های عمرانی، پزشکی و علمی و آموزشی، جهت محرومیت زدایی مناطق محروم، به برخی روستاهای اردبیل اعزام شدند.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان اردبیل در حاشیه اعزام کاروان اردوهای جهادی عباسیون دانشگاه پیام نور استان به مناطق محروم در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان اردبیل اظهار داشت: 150 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور استان اردبیل جهت محرومیت زدایی و اجرای فعالیت های پزشکی، عمرانی و آموزشی به روستاهای محروم اردبیل اعزام شدند.

دکتر افسر روحی تصریح کرد: این دانشجویان در راستای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی به مدت 10 روز در مناطق محروم روستایی مستقر خواهند شد.

وی تصریح کرد: اعزام اردوهای جهادی، علاوه بر رفع نیازهای اساسی روستاها، فرصت مناسبی را برای به نمایش گذاشتن پتانسیل های دانشجویان ایجاد می کند و این عمل، نوعی تعامل بین قشر دانشجویان و روستایی ها ایجاد می کند که در همین راستا دانشجویان به مرحله خودسازی رسیده و ایثار را عملا تجربه می کنند.

دکتر روحی در خصوص نتایج کنکور سراسری دانشگاه پیام نور و زمان انتخاب رشته نیز افزود: از 18 مردادماه، دانشگاه پیام نور استان اردبیل با 280 رشته محل، با همکاری مشاوران تحصیلی، جهت راهنمایی و نحوه انتخاب رشته در خدمت داوطلبان خواهند بود.

سید فرزاد بلندی سادات، خبرنگار خبرگزاری بسیج استان اردبیل
ارسال نظرات