جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان:

خدمت به محرومان وظیفه مهم بسیج جامعه پزشکی می باشد

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان، گفت: خدمت به محرومان وظیفه مهم بسیج جامعه پزشکی می باشد.
کد خبر: ۸۷۲۳۲۰۳
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، شورای عالی بسیج جامعه پزشکی هرمزگان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و اعضاء شورای عالی بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان در دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس برگزار گردید، در ابتدای این جلسه رنجبری جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان ضمن خیر مقدم به حضار و عرض تبریک به مناسبت انتصاب رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی، اظهار کرد: در درون شجره تنومند انقلاب اسلامی شجره طیبه ای شکل گرفته به نام بسیج، که ریشه اش نظام اسلامی است و هر یک از ما افتخار مان این است که جزئی از شاخه های این درخت و ثمرات آن باشیم.

وی خدمت در بسیج را جزء سعادت دنیا و آخرت دانست و بیان کرد: بسیج دستاورد درون نظام انقلاب اسلامی است و تقویت آن تقویت اسلام و خدمت در این عرصه باعث تقرب به درگاه خداوند است.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان، ادامه داد: دشمنان اسلام فهمیده اند بسیج یک قدرت قوی و مقتدری است که از ایمان مردم نشات گرفته و ما شاهدیم نقشه ها و اهداف شوم دشمن و فتنه های آنها توسط بسیج خنثی شده است.

رنجبری در ادامه سخنان خود در خصوص چند مورد از برنامه های شاخص این سازمان شامل؛ برگزاری همایش پدافند غیر عامل، اجرای طرح نظارت برمراکز mmt و برگزاری یادواره شهداء بسیج جامعه پزشکی توضیحاتی ارائه نمود که در این جلسه مورد نقد بررسی قرار گرفت در ادامه نیز دکتر داوودی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ازخدمات ارزنده بسیج جامعه پزشکی تقدیر نمود و افزود: برای نفوذ تفکر بسیجی در قشر پزشک جامعه، بسیج جامعه پزشکی باید با تشکلی منسجم و با برنامه ریزی منظم فعالیت های خود را پیش ببرد و ظرفیت خدمت برای پزشکان فراهم کند.

وی در پایان افزود: بسیج جامعه پزشکی باید راه ارتباطی را جهت حضور پزشکان استان های همجوار جهت جبران کمبود های پزشکی در استان فراهم سازد.

ارسال نظرات