خبرهای داغ:
شهردار تبریز:

رونق برنامه‌های عمرانی، نیازمند تسریع در پرداخت حق ارزش افزوده شهرداری است

خبرگزاری بسیج: شهردار تبریز در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید امور مالیاتی آذربایجان شرقی، ضمن قدردانی از تلاش مجموعه مالیاتی و اقتصادی استان، بر لزوم تسریع در پرداخت حق ارزش افزوده شهرداری تبریز تاکید کرد.
کد خبر: ۸۷۲۳۲۰۵
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی با بیان این مطلب اظهار داشت: ارزش افزوده یکی از منابع پایدار درآمد شهرداری برای توسعه و آبادانی شهر بوده ورونق برنامه‌های عمرانی، نیازمند تسریع در پرداخت آن است؛با این حال، وصول این حقوق قانونی در سال‌های اخیر مطابق انتظار نبوده است.

وی بیان کرد: از مدیرکل جدید مالیاتی استان انتظار داریم این موضوع مهم را مورد توجه برنامه های کاری خود قرار دهند تا در کنار یکدیگر بتوانیم گام‌های اساسی در پیشرفت و رونق کلانشهر تبریز و استان آذربایجان شرقی برداریم.

نجفی اظهار داشت: علی‌رغم برخی گلایه‌هایی که در روابط کاری داریم، قدردان تلاش‌های بی‌دریغ برادر گرانقدر و خدوم، جناب آقای رسولی در دوره فعالیت در اداره‌کل مالیاتی استان هستیم و برای‌شان آرزوی توفیق داریم.

وی با بیان این‌که مسئولیت در آذربایجان‌شرقی، همواره دشواری‌های خاص خود را دارد، افزود: علی رغم اقدامات مهمی که در توسعه استان صورت گرفته، سرانه درآمد آن کمتر از متوسط کشوری است و بیشتر بنگاه‌های اقتصادی آن نیز کوچک است؛ این ویژگی‌ها، از شرایط خاص و دشوار مسئولیت‌ در حوزه‌های مالیاتی و اقتصادی این استان حکایت دارد.

نجفی بهره‌گیری از فناوری‌های روز و تعامل مستمر با دستگاه‌های اجرایی را ویژگی مهم مدیریت ۱۵ساله مدیرکل سابق مالیاتی استان خواند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها