نایب رئیس اتحادیه لوازم بهداشتی ساختمانی :

تولید لوازم بهداشتی ساختمانی داخلی متوقف شد/ دولت پول ما را نمی‌دهد

توسلی گفت: از سال گذشته رفته رفته ساختمان سازی متوقف شد و امسال اثر این توقف تولید در کارخانه‌ها را به کمترین ظرفیت خود رسانده است.
کد خبر: ۸۷۲۳۲۶۱
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حبیب اله توسلی، نائب رییس اتحادیه لوازم بهداشتی ساختمانی  بیان داشت: رکود باعث شده است تا تولید در حوز لوازم بهداشتی ساختمانی متوقف شود و چنان چه هنوز هم کارخانه‌ای فعالیت خود را متوقف نکرده است بسیار محدود و با ظرفیت پایین تولید می‌کند.

وی اضافه کرد: خریدی صورت نمی گیرد و کالایی فروخته نمی‌شود و چنان چه این وضعیت ادامه داشته باشد ما آینده را تاریک‌تر از این پیش بینی می کنیم، زیرا رکود بسیار عمیق شده است.

نایب رئیس اتحادیه لوازم بهداشتی ساختمانی تأکید کرد: از سال گذشته رفته رفته ساختمان سازی متوقف شد و امسال این کارخانه‌ها هستند که آثار این توقف را در کاهش تولیدات و متضرر شدن خود احساس می‌کنند.

توسلی بیان داشت: اصلی ترین مشکل ما مطالباتی است که از دولت طلب داریم زیرا دولت به پیمانکاران بدهی خود را نمی‌پردازد، اگر دولت بدهی خود را به پیمانکار می‌داد حرکت‌های تولیدی به صورت زنجیروار آغاز می‌شد و بازار از این حالت رکود خارج می شد.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که دولت مطالبات خود را که رقم بسیار بالایی است به پیمانکار نپردازد مشکل نه تنها حل نخواهد شد که روز به روز بدتر می‌شود.

ارسال نظرات