دیدار رئیس شورای عالی استانها با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان

رئیس شورای عالی استانهاو رئیس شورای اسلامی شهر تهران درحاشیه اجلاس مشترک مشورتی روسای شوراهای اسلامی استانها، به اتفاق شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر زنجان بامدیرکل مرکز دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۸۷۲۳۶۱۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس شورای عالی استانها در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان، با اشاره به میزبانی زنجان در اجلاس مشترک مشورتی روسای شوراهای اسلامی استانها، از پوشش خبری مناسب این جلسات توسط رسانه استانی تشکر کرد.

مهندس چمران با تاکید بر جایگاه بی بدیل رسانه ملی و شبکه های استانی در ترویج و آموزش فرهنگ شهروندی گفت: گستره پیام رسانی و تاثیر صداوسیما با هیچ ارگان دیگری قابل مقایسه نیست و باید راهکارهای گسترش بیش از پیش همکاریهای متقابل رسانه ملی با شوراهای اسلامی بطور جدی بررسی شود.

همچنین مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در این جلسه با اشاره به تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب به مقوله فرهنگ گفت: باتوجه به جایگاه شوراهای اسلامی درمراکز استانها و کلان شهرها ، توجه بیش از پیش این نهاد مهم به مقوله فرهنگ ضروری به نظر می رسد و راه برای اقدامات فرهنگی بیشتر و عمیق تر باز است.

صفری تخصیص اعتبارات ویژه برای حوزه های فرهنگی را راهکار موثری در این خصوص دانست و افزود: پیشنهاد مصوب شدن بودجه فرهنگی و اقدامات مشترک شوراها با رسانه ملی و استانی موجب افزایش اطلاعات شهروندان و به طبع آن توسعه و آبادانی بیشتر در شهرها و روستاها خواهد بود.

وی از ارتباط و همکاری خوب بین رسانه استانی با شورای اسلامی شهر زنجان اظهار رضایت کرد.

گفتنی است در پایان، مهندس چمران، رئیس شورای عالی استانها با حضور در برنامه زنده سبزه میدان به ارائه گزارش از روند برگزاری اجلاس مشترک مشورتی روسای شوراهای اسلامی استانها، و سایر برنامه های آتی این شورا پرداخت.

ارسال نظرات