مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

هر دوچرخه سوار رهرو یک شهید مدافع حرم/ دوچرخه سواران دهه کرامت مسیر بابلسر به مشهد را رکاب می زنند

این مسئول سپاه کربلا یادآور شد: در تیم حاضر هر دوچرخه سوار به عنوان و نماینده یک شهید نام مدافع حرم را برگزیده و در قالب یک رهرو شهید طی مسیر خواهد داشت.
کد خبر: ۸۷۲۳۶۹۲
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ سید جمال جلیلیان مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا در گفتگو با خبرنگار بسیج سپاه کربلا در باره اعزام تیم دوچرخه سواران بابلسر به مشهد مقدس گفت: کاروان دوچرخه سواران بسیج همانند مناسبت های دیگر سال، این بار در دهه کرامت از بابلسر تا مشهد که بیش از 750 کیلومتر راه می باشد را رکاب خواهند زد.
این مسئول سپاه کربلا یادآور شد: در تیم حاضر هر دوچرخه سوار به عنوان و نماینده هر شهید نام یک شهید مدافع حرم را برگزیده و در قالب یک رهرو شهید طی مسیر خواهد داشت.
جلیلیان اظهار کرد: زمان مسافرت تور مذکور در مسیر 6روزه است که در روز پایانی به حرم مطهر امام هشتم عرض ادب و ارادت خواهند نمود.
مسئول تربیت بدنی سپاه مازندران اشاره کرد:  دوچرخه سواران با سرکشی از خانواده های شهدای مدافع حرم  شهرهای مسیر در  استان های  مازندران، گلستان، خراسان شمالی و رضوی طبق هماهنگی قبلی سپاه کربلا  با سپاه های مربوطه مسیر، با اهدای تصاویر شهدای مدافع حرم مازندران و شهر های مورد نظر، یاد شان را گرامی می دارند.
سرهنگ جلیلیان تاکید کرد: مرکز تربیت بدنی سپاه کربلا، علاوه بر ساماندهی و پشتیبانی از این تیم  ورزشی، گروه های دوچرخه سوار و ورزشی دیگر را برای ساماندهی شناسایی کرد  تا در مناسبت های مختلف اقدام به برگزاری این گونه برنامه کنند.
وی یادآور شد: طی سال جاری این مرکز از اعزام تیم ها به مرقد امام (ره) حرم حضرت فاطمه معصومه(س)، امامزادگان کشور، مشهد مقدس و کربلای معلی حمایت می کند و زمینه تسهیل آنرا فراهم می سازد.
جلیلیان با بیان اینکه مرکز برای آماده سازی هیئت های دوچرخه  و موتور سوار بسیجی استان برای اجرای برنامه های فرهنگی اقدام داشته گفت: هیئت 22نفره دوچرخه سوار ی شهرها نه تنها کار فنی می کنند بلکه برای اجرای برنامه فرهنگی ، تبلیغ همگانی کردن ورزش، تعلیم وتربیت و جذب نیروها ی متعهد و مومن اقدام دارد.     
ارسال نظرات
پر بیننده ها