فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام :

کارنامه درخشان رزمندگان چهارمحال و بختیاری زبانزد خاص وعام است

سرهنگ پاسدار علی فتح مولایی، از آمادگی بالای مرزبانان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در پاسداری از جغرافیای کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۳۸۵۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده نیروی زمینی سپاه از پایگاه های استقرار مرزبانان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در حراست از مرزهای جنوب غرب کشور بازدید کرد.

سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور، به همراه فرمانده قرارگاه کربلا و فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام از مقر گردان حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم و پایگاه های مرزی مستقر در سه راه حسینیه تا جزیره مینو بازدید و از نزدیک با اقدامات مرزبانان آشنا شد.

گفتنی است: جلسه شورای فرماندهی تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام با حضور، فرمانده نیروی زمینی سپاه، فرمانده قرارگاه کربلا و فرماندهان گردانها، گروهانها و مسئولین معاونت های یگان رزم سپاه استان چهارمحال و بختیاری، بعد از بازدید از پایگاه های مرزی، در مقر فرماندهی این یگان در شهر آبادان برگزار شد.

فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در این جلسه ضمن خیرمقدم به حاضران و تبریک دهه کرامت وامامت، گزارشی از عملکرد یگان رزم سپاه استان چهارمحال و بختیاری در حفاظت از مرزهای جنوب غرب کشور ارائه کرد.

سرهنگ پاسدار علی فتح مولایی، تلاش مضاعف رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در پاسداری از کیان اسلامی با توجه به گستردگی منطقه حوزه استحفاظی را یادآور شد و از آمادگی بالای مرزبانان در پاسداری از جغرافیای کشور خبر داد.

وی، افزود: کارنامه درخشان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در هشت سال دفاع مقدس زبانزد خاص و عام است و همچنین این یگان در تأمین امنیت پایدار مناطق مرزی شمالغرب در سالهای بعد از دفاع مقدس، نقش مؤثری را ایفا کرده است.

مولایی، با اشاره به رزمندگان تیپ در بحث عمرانی و همچنین مردم یاری در منطقه، برپایی ایستگاه های صلواتی و همچنین پارکینگ خودروهای زائران اربعین در سال گذشته را یادآور شد و از ادامه این فعالیتها در سال جاری خبر داد.

ارسال نظرات