استاندار لرستان:

پیاده روی اربعین حسینی یک حرکت سیاسی و عبادی است/بستر صدور ویزا برای زائرین اربعین حسینی در لرستان فراهم شود

استاندار لرستان گفت: پیاده روی اربعین یک حرکت سیاسی و عبادی است.
کد خبر: ۸۷۲۳۸۵۸
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازلرستان، هوشنگ بازوند در جلسه ستاد اربعین استان لرستان در استانداری اظهار کرد: پیاده روی اربعین یک حرکت سیاسی و عبادی است و اقتدار نظام را نشان می دهد.
وی با بیان اینکه پیاده روی اربعین حسینی بزرگترین همایش پیاده روی در سطح جهان اسلام است، افزود: پیاده روی اربعین از بعد سیاسی حایز اهمیت است و نظام توجه ویژه ای به این مراسم دارد.
استاندار لرستان تصریح کرد: تجربه سال گذشته اعزام زائرین استان به مراسم پیاده روی اربعین با اینکه سال اول ما بود تجربه خوبی بود و البته سپاه در برگزاری این مراسم مخلصانه به زائرین خدمات داد و دستگاههای اجرایی نیز با هم هماهنگ بودند.
بازوند افزود: برای ارائه خدمات هر چه بهتر به زائرین مراسم اربعین حسینی کیته تغذیه به جهاد کشاورزی، کمیته بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی، کمیته ترابری به اداره کل راه و شهرسازی و یا اداره کل حمل و نقل و پایانه ها، کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات به صدا و سیما، کمیته پشتیبانی به اداره کل صنعت، معدن و تجارت، کمیته امنیتی و انتظای به نیروی انتظامی، کمیته اطلاعاتی به اداره کل اطلاعات، کمیته های اسکان و امداد و نجات به هلال احمر و کمیته سوخت به شرکت ملی پخش فراورده های نفتی لرستان محول می شود.
وی بر ضرورت فراهم کردن بستر صدور ویزا برای زائرین اربعین حسینی در استان تاکید کرد و اضافه کرد: امیدواریم که بتوانیم ازظرفیت سرمایه گذار عربستانی شرکت کشت و صنعت برای ارائه خدمات هر چه بهتر به زائرین استان در نجف و کربلا همزمان با مراسم اربعین حسینی استفاده کنیم.
ارسال نظرات