خبرهای داغ:

رشد حلقه های صالحین در کشور مایه مباهات است

خبرگزاری بسیج: فرمانده حوزه شهید محلاتی مهربان در اردوی یکروزه حلقه های صالحین پایگاه شهید بهشتی مهربان گفت: حلقه صالحین دنبال کننده اهداف بلند تربیتی انقلاب اسلامی و رشد آن در کشور مایه مباهات است.
کد خبر: ۸۷۲۳۹۳۰
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، عیسی علیپور با اشاره به نقش حلقه های صالحین در پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی نظام اسلامی اظهار داشت: هدف از تشكيل حلقه‌هاي طيبه شجره صالحين كادرسازي و تربيت افراد شايسته و لايق براي آينده اين مرز و بوم است كه خوشبختانه شاهد رشد اين حلقه ها در همه اقشار جامعه هستيم.

وی افزود: تقویت حلقه های شجره طیبه موجب تقویت ایمان و فکر جامعه می شود پس لازم است همواره به این امر توجه ویژه ای داشت چراکه امروزه قدرت در دست اندیشه و آرمان های انسان هاست و دوران جنگ سخت با تجهیزات پایان یافته است.

این مسئول با اشاره به لزوم تلاش همه بسیجیان برای اجرای این طرح گفت: مربیان باید ضمن تشکیل جلسه به صورت مستمر با سر گروه های حلقه های صالحین، بر برگزاری این حلقه ها اشراف داشته باشند.

فرمانده حوزه شهید محلاتی با بیان اینکه قدرت و اقتدار بسیج دشمنان را سردرگم کرده و موجب شده که در مقابل ایران اسلامی کنار هم جمع شوند، عنوان کرد: دشمن همه توان خود را در زمینه های سیاسی و اقتصادی به کار گرفته است تا بتواند جلوی حرکت پیش رونده جمهوری اسلامی را بگیرد.


وی افزود: طرح جوانه های صالحین برنامه ای برای ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه معنوی و غنی سازی اوقات فراغت بسیجیان و عموم مردم است.

علیپور ادامه داد: اجرای کلاس های متنوع از جمله کلاس های احکام، نماز، امداد و نجات؛ ورزش، گیاهان دارویی از جمله برنامه های است که در طرح جوانه های صالحین پایگاه شهید بهشتی مهربان در حال اجراست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها