خبرهای داغ:

قشر مستضعف، بهترین پشتیبان انقلاب هستند

خبرگزاری بسیج: جانشین سپاه مرند در بازدید از ساخت خانه محروم در روستای قینر این شهرستان، قشر محروم و مستضعف را صاحبان اصلی این نظام و انقلاب معرفی و آن ها را بهترین پشتیبان برای نظام دانست.
کد خبر: ۸۷۲۳۹۴۰
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۵

محمد رضا هنرور در این بازدید و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فعالیت گروه های جهادی را در راستای محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم، نمونه عینی جهاد در راه خدا دانست و گفت: مهم‌ترین هدف برگزاری اردوهای جهادی، سازندگی همراه با خودسازی است.

وی بهره مندی از فضای معنوی کم نظیر این سفرها، فعالیت ها و حرکت به سمت خودسازی و چشیدن طعم محرومیت و فقر از نزدیک، ثبت صحنه های محرومیت در اذهان و احیا ارزش های دینی و انقلابی از سوی جوانان در راستای خدمت به مردم را از اثار و برکات اردوهای جهادی اعلام کرد.

هنرور، افزود: در کنار این آثار و برکات، توسعه فرهنگ محرومیت زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در بین مردم منطقه، رسالتی است که بر دوش جهادگران قرار دارد.

خانه محروم روستای قینر در مساحت 55 متر مربع و با اعتبار نزدیک بر 300میلیون ریال توسط گروه جهادی شهید اوهانی بسیج دانشجویی شهرستان مرند و با همکاری بسیج سازندگی و کمیته امداد و خیرین این شهرستان در حال ساخت بوده و در هفته دفاع مقدس افتتاح می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها