بخشی نگری خانه مطبوعات استان در روز خبرنگار

در روز خبرنگار که یک روز در تقویم ملی برای خبرنگاران است بخشی نگری خانه مطبوعات استان اردبیل به مرکز استان مشهود است.
کد خبر: ۸۷۲۳۹۷۲
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، در روز خبرنگار که یک روز در تقویم ملی برای خبرنگاران است بخشی نگری خانه مطبوعات استان اردبیل به مرکز استان مشهود است.

در حالی که خانه مطبوعات استان اردبیل به عنوان یک مجموعه سازمان دهنده به خبرنگاران در استان به شمار می رود ولی دچار بخشی نگری شده و به جز مرکز استان و دعوت از خبرنگاران مرکز استان خبرنگاران مراکز شهرستان ها فراموش شدند.

این چندین سال پیاپی است که خانه مطبوعات با برگزاری مراسم هایی برای روز خبرنگار در مرکز استان اندیشه ای جز نگاه به مرکز استان ندارد و این اقدام خانه مطبوعات واعضای آن شایسته این جایگاه که عدالت را به قلم می نگرد نیست.

در سال گذشته نیز این گله مندی از خانه مطبوعات استان از سوی خبرنگاران مطرح شد ولی به خاطر این که نشریات و جراید در دست عده ای از این مجموعه هستند حتی گلایه ها منتشر نشد و این موضوع خاموش ماند.

امسال نیز مسئولین خانه مطبوعات از فرمانداران و مسئولین شهرستان ها تک تک دعوت نمودند ولی فراموش کردند که این فرمانداران و مسئولین شهرستان ها خبرنگارانی نیز دارند .

به گزارش ازناو، خبرنگاران محلی، رسمی ، مکتوب و جراید شهرستان خلخال خواستار این شدند که خانه مطبوعات باید از نگاه بخشی در آید و با دیدی وسیع اطراف خودر ا هم ببیند

و مسئولین خانه مطبوعات باید بدانند که خبرنگار در یک روز خبرنگار نمی شود و کسانی در مراسم روز خبرنگار خانه مطبوعات استان دیده شد که فقط برای چند ساعت خبرنگار شدند و این اقدام نمایشی خانه مطبوعات ضربه به پیکره این اجتماع است چرا که عدالت در آن رعایت نشده و دستندرکاران این مجموعه بخشی نگر هستند.

ارسال نظرات