خبرهای داغ:
شهردار تبریز :

تلاش‌ بی‌وقفه کارگران و پاکبانان، تبریز را در عرصه بین‌المللی مطرح کرده است

خبرگزاری بسیج: شهردار تبریز در آیین اهدای نشان رضوی به پاکبانان برگزیده با حضور تنی چند از خادمان آستان قدس رضوی با اشاره به نقش کارگران در توسعه و آبادانی شهر گفت: تلاش‌های بی‌وقفه کارگران و پاکبانان، نام تبریز را در عرصه بین‌المللی مطرح کرده است.
کد خبر: ۸۷۲۴۰۷۲
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اذربایجان شرقی، صادق نجفی با بیان این‌که کارگری، از معدود پیشه‌هایی است که از به صراحت، مورد تاکید و توصیه بزرگان دینقرار گرفته است، افزود: کارگران شهرداری تبریز حتی در برخی نقاط که شاید از حیث تجهیزات خودرویی کم‌برخوردار باشند، با حضور ایثارگرانه خود، آراستگی و زیبایی را تقدیم شهر می‌کنند.

وی با تاکید بر این‌که در چارچوب قوانین، از هیچ تلاشی برای حمایت از کارگران فروگذار نخواهیم بود، خاطرنشان کرد: در این راستا، لایحه شهرداری تبریز در خصوص یکسان‌سازی قرارداهای کارگری هم‌اکنون در مراحل نهایی طراحی است؛ امیدواریم با همکاری شورا در تصویب این لایحه، شاهد کاهش دل‌نگرانی‌های پاکبانان و دیگر کارگران باشیم.

نجفی بیان کرد: البته طبیعی است که در این یکسان سازی، سوابق و تحصیلات کارگران لحاظ خواهد شد؛ ولی با این حال، مصمم هستیم که با ایجاد این ساختار، یک روند منطقی را در قرارداهای کارگریحاکم کنیم.

وی در پایان،با خیرمقدم حضور خادمان رضوی در شهر تبریز گفت: مرقد منور حضرت ثامن(ع)، مایه خیر و برکت کشور است و تلاش و کوشش در چنین کشوری، قطعاً از حمایت و عنایت خاصه آن حضرت بی‌نصیب نخواهد بود.

نجفی همچنین دستور داد تا با هماهنگی معاونت خدمات شهری و سازمان مدیریت پسماند، تسهیلاتی در خصوص سفر کارگران به مشهد مقدس فراهم شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها