روشنایی بخش تمدن بشری خبرنگاران هستند

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه خبرنگاران فانوس‌داران کاروان تمدن بشری هستند، تصریح کرد:‌ این افراد در راه رسیدن به مرزهای روشن آگاهی و افق‌های زیبا گام برمی‌دارد
کد خبر: ۸۷۲۴۱۸۲
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از منابع خبری، منفرد با تبریک به فرا رسیدن هفته رسانه و خبر به فعالان رسانه‌‌، خبرنگاران و عکاسان خبری خاطرنشان کرد: آمل از لحاظ کیفی و کمی در بخش خبر و اطلاع‌رسانی سرآمد استان مازندران است زیرا حدود 70 خبرنگار و عکاس خبری در قالب 6 نشریه، 10 سایت و پایگاه اطلاع‌رسانی و 9 نمایندگی رسمی خبرگزاری‌ها فعالیت دارند.

احمد منفرد در اختتامیه جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران و آیین تجلیل از خبرنگاران استان اظهار کرد: 17 مرداد روز ارزشمندی است که در آن فرصتی برای تقدیر و قدرشناسی از فعالیت فعالان رسانه فراهم شده است.

وی افزود: خبرنگاران از افراد پرتلاشی هستند که برای اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و درج اخبار آگاهانه فعالیت دارند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه خبرنگاران فانوس‌داران کاروان تمدن بشری هستند، تصریح کرد:‌ این افراد در راه رسیدن به مرزهای روشن آگاهی و افق‌های زیبا گام برمی‌دارد.

این مسئول یادآور شد: با ورود دقیق و جامع خبرنگاران در عرصه‌‌های مختلف می‌توان شاهد توسعه و پیشرفت جامعه بود.

وی با اعلام اینکه فعالان رسانه آمل در خانه مطبوعات و انجمن صنفی خبرنگاران عضویت دارند، اظهار کرد: خبرنگاران آملی در راه اطلاع‌رسانی دقیق بدون چشم‌داشت قلم می‌زنند.

فرماندار ویژه آمل یادآور شد: حضور خبرنگاران و فعالان رسانه در وقایع اخیر سیل و طغیان رودخانه که در روزهای نخست سال جدید به وقوع پیوست ستودنی بوده و آنها هم‌پای مسئولان در راستای اطلاع‌رسانی دقیق وارد میدان شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها