دستگاه های اجرایی ازکالاهای بدون استاندارد استفاده نکنند

سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان گفت: دستگاه های اجرایی استان در اجرای طرح های عمرانی از کالاهای بدون نشان استاندارد و بی کیفیت استفاده نشود.
کد خبر: ۸۷۲۴۷۹۰
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
مسعود دالمن سه شنبه در نشست کارگروه استاندارد استان افزود: واحدهای تولیدی، در تولید کالاهای با کیفیت استانداردها را رعایت کنند و در جهت حمایت از مصرف کنندگان از تولید و عرضه کالاهای بدون کیفیت خودداری کنند.

وی بیان داشت: نیاز است استانداردها به صورت جدی در جامعه پیاده‏ سازی شود و الزام این امر می تواند کمک زیادی به سلامت جامعه و کیفیت مطلوب خدمات کند.

مدیرکل استاندارد هرمزگان نیز گفت: به منظور اجرای صحیح بند 24 سیاست‏های کلی اقتصاد مقاومتی و تدوین استانداردهای ملی مورد نیاز استان باید شورای سیاست‏گذاری تدوین و ترویج استاندارد استان با قدرتی بیشتری تشکیل شده و دستگاه‏هایی که عضو شورا هستند، مشارکت فعال داشته باشند.

عیسی باقرزاده همایی با اشاره به بحث سیاست کلی نظام در زمینه خصوصی سازی، افزود: اداره کل استاندارد هرمزگان بیشترین واگذاری تصدی‏گری به بخش خصوصی را داشته است.

وی بیان داشت: این اداره کل آمادگی همکاری با ادارات و نهادها در بحث تدوین استاندارد مورد نیاز آن مجموعه را دارد و می‏تواند به صورت رایگان آموزش‏های مورد نیاز متقاضیان را برگزار کند.

مدیرکل استاندارد هرمزگان خاطرنشان کرد: در بحث استاندارد سازی مصالح ساختمانی نیز نیاز به حمایت همه ارگان ها و ادارات استانی است تا از ورود محصولات بی کیفیت در صنعت ساختمان جلوگیری شود.

ارسال نظرات