مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

تدوین برنامه‌های توانمندسازی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی دختران در زنجان

برنامه‌های توانمندسازی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی دختران در زنجان تدوین شود.
کد خبر: ۸۷۲۴۸۲۴
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل بهزیستی استان زنجان ضمن تاکید بر تدوین برنامه‌ها در راستای افزایش توانمندسازی بانوان و دختران گفت: دختران نیمی از جامعه جوان ما هستند که لازم است در بحث توانمندسازی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی به آنها آموزش‌های لازم داده شود.

محمد محمدی‌قیداری افزود: آسیب‌های اجتماعی از معضلات اجتماعی محسوب می‌شود که ضروری است برای مقابله با این آسیب‌ها برنامه‌های مشخصی از سوی مسئولان ذی‌ربط تدوین شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی با آسیب‌های متعددی روبه‌رو است اظهار داشت: مواجه بودن با آسیب‌های متعدد در حوزه اجتماعی مانع بزرگی ایجاد کرده است که می‌طلبد با برطرف کردن مشکلات انرژی‌های لازم برای پیشبرد اهداف صرف شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ابراز کرد: امروزه جوانان درگیر هجمه سنگین و شدید تبلیغات منفی و آسیب‌های اجتماعی هستند.

وی با اشاره به اینکه جوانان درگیر هجمه سنگین و شدید تبلیغاتی هستند خاطرنشان کرد: نیاز جامعه برای الگوسازی مناسب ایجاب می‌کند که از ظرفیت‌ بسیار بالای الگوهای دینی و مذهبی که سبک زندگی اسلامی را ارائه می‌دهد در جامعه نمود بیش‌تری داشته باشد.

محمدی‌قیداری ضمن تاکید بر تدوین برنامه‌ها در راستای افزایش توانمندسازی بانوان و دختران گفت: دختران نیمی از جامعه جوان ما هستند که لازم است در بحث توانمندسازی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی به آنها آموزش‌های لازم داده شود.

وی نقش آموزش در حمایت‌های روانی، اجتماعی دختران و نقش ابعاد کلی سلامت دختران در توسعه پایدار را از محورهای اصلی همایش دانست.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان در پایان خاطر نشان ساخت: راهکارهای توانمندسازی دختران در راستای توسعه پایدار، دختران به عنوان سرمایه‌های اجتماعی جامعه و قوانین حقوقی در حمایت‌های روانی و اجتماعی دختران را از دیگر محورهای اصلی همایش دانست.

 

 

ارسال نظرات