فرمانده ناحیه کوهدشت در گفتگو با بسیج،

تشریح برنامه های بسیج کوهدشت در دهه کرامت

فرمانده ناحیه کوهدشت گفت:در این دهه جشن ها و آیین های شاد باش و معنوی در سطح ناحیه و حوزه ها و پایگاه های مقاومت شهرستان اجرا می شود.
کد خبر: ۸۷۲۴۹۵۴
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
سرهنگ حقی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،پیام دهه کرامت را ولایت مداری و گوش به فرمان بودن ولی امر مسلمین جهان عنوان کرد و افزود:آنچه که استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه دنبال می کنند در خلاف جهت کرامت انسانهاست و ایران اسلامی به برکت تبعیت از رهبری که از سلاله پاک امام رضا(ع) است در منطقه بعنوان جزیره ثبات می درخشد.
وی درادامه گفت:دهه کرامت فرصت بسیار خوب و مغتنمی است که خود را از آلودگی های گناه پاک نموده و به مقام خلیفه الهی خود نزدیک شویم.
سرهنگ حقی زاده با اشاره به برنامه هایی دهه کرامت  که در ناحیه کوهدشت انجام می شود اظهار داشت:یکی از برنامه های بسیار خوب و تآثیر گذار ما دراین دهه اقامه نماز جماعت در پارک ها و اماکن تفریحی است که مردم بسیار از آن استقبال کرده اند.
وی افزود: به همین مناسبت علاوه بر برنامه های فرهنگی مثل آموزش قرآن-احکام-دعا و .. برنامه های ورزشی نظیر طناب کشی در محل پارک کشاورز  برگزار می گردد.
فرمانده ناحیه کوهدشت در ادامه سرکشی از خانواده های شهداء- استقبال از خدام و پرچم شریف حرم رضوی, مسابقات ورزشی- کوهنوردی کارکنان و سربازان ,نشست های بصیرتی و روشنگری با موضوع آسیب های ماهواره,برگزاری جلسات دینی با هدف تبیین نقش حضرت فاطمه معصومه (س) و ولایت پذیری ایشان را از جمله برنامه های این دهه عنوان کرد .
وی تجلیل از رزمندگان و جانبازان و آزادگان را نیز از دیگر برنامه های این دهه نام برد.

ارسال نظرات