فرمانده سپاه کوثر:

روحیه رزمندگان اسلام در وجود بسیجیان جهادگر نهادینه شده است

روحیه رزمندگان اسلام در وجود بسیجیان جهادگر نهادینه شده است؛ چرا که رزمندگان اسلام در جنگ 8 سال دفاع مقدس برای دفاع از خاک ایران اسلامی جهاد میکردند و امروزه بسیجیان جهادگر نیز با الگوگیری از این روحیه جهادی در آبادانی کشور جهاد می کنند.
کد خبر: ۸۷۲۵۰۹۷
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

سرهنگ 2 پاسدار بیژن راعی طی گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج کوثربا اشاره به آغاز اردوهای جهادی در شهرستان کوثر گفت: تعدادی از بسیجیان حوزه های بسیج سازندگی و دانش آموزی با حضور در اردوهای طرح هجرت و به ظرفیت 120 نفر با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با شرکت در عرصه های مرمت، بهسازی مدارس کار خود را آغاز کردند.

فرمانده سپاه کوثر اظهار کرد: تحقق بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر بکارگیری و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، شناسایی، هدایت و بکار گیری قابلیت ها، توانمندی ها و تجربیات و تخصص دانش آموزان، افزایش دلبستگی دانش آموزان به فضای آموزشی، مشارکت در حفظ و نگهداری فضاهای گروهی و آشنایی با فرهنگ کار و تلاش و فعالیت های گروهی از دیگر اهداف این اردوهای طرح هجرت است.

سرهنگ راعی اضافه کرد: روحیه رزمندگان اسلام در وجود بسیجیان جهادگر نهادینه شده است؛ چرا که رزمندگان اسلام در جنگ 8 سال دفاع مقدس برای دفاع از خاک ایران اسلامی جهاد می کردند و امروزه بسیجیان جهادگر نیز با الگوگیری از این روحیه جهادی در آبادانی کشور جهاد می کنند.

وی با بیان اینکه برادران و خواهران بسیجی در این طرح ماندگار حضور داشته اند افزود: طرح هجرت 3 در قالب مرمت سازی 2 مدرسه دخترانه هانیه و پیام قرآن شهر گیوی آغاز شده است.

سرهنگ راعی تصریح کرد: در اردوی طرح هجرت 3 که با مشارکت آموزش و پرورش شهرستان و بسیج سازندگی در حال انجام است، فعالیت های فرهنگی و مذهبی در کنار فعالیت عمرانی توسط دانش آموزان انجام می پذیرد.

وی افزود: طرح هجرت زمینه لازم جهت بروز خلاقیت و توانمندی های نهفته دانش آموزان در طول طرح را به وجود می آورد.

گفتنی است که این طرح از ابتدای مرداد ماه آغاز شده و معمولا تا اواخر شهریور ماه ادامه پیدا می کند.

ارسال نظرات