رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده:

اجرای طرح مودت در امامزادگان شهرستان خدابنده

طرح مودت در امامزادگان شهرستان خدابنده با هدف کمک به ساخت و بازسازی امامزادگان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۵۱۹۹
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده از اجرای طرح مودت در امامزادگان شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: این طرح با هدف کمک به ساخت و بازسازی امامزادگان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن‌رضا محمدی افزود: در حال حاضر 62 بقعه متبرکه در شهرستان خدابنده وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه طرح مودت با هدف عمران و توسعه امامزادگان در حال اجرا است، تصریح کرد: بقعه محوری و تقویت نقش و مشارکت‌های دولتی و مردمی در عمران بقاع متبرکه، مساجد و اماکن مذهبی نیز از دیگر اهداف اجرای طرح مودت است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی بیان کرد: امامزادگان همواره جایگاه و مامنی برای حضور شیفتگان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت هستند، از همین رو اقدامات متعددی برای بازسازی و ساخت امامزادگان صورت می‌گیرد.

محمدی با توجه به علاقه، اعتقاد قلبی و مودت آحاد مردم و شیفتگان به خاندان اهل بیت (ع) در اداره، تعمیر و آبادانی بقاع متبرکه و امامزادگان افزود: به همین دلیل مشارکت و حضور مردم در ساخت و بازسازی امامزادگان مطلوب بوده و منجر به ساخت و بازسازی بسیار مطلوب امامزادگان شده است.

وی خدمات تبرعی، خدمات مهندسی و فنی، تخصصی مالی و حسابداری، فنی، هنری، فرهنگی، کارگر ساختمانی، ماشین‌آلات ساختمانی را از جمله اقدامات قابل انجام در طرح مودت عنوان کرد و گفت: در همین راستا 800 میلیون ریال در طرح مودت کمک شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با بیان اینکه در امامزاده روستای ورجوشان 30 میلیون ریال، در امامزاده سیدخلیفه (ع) 50 میلیون ریال کمک شده است، خاطر نشان ساخت: طرح مودت توسط هیأت امنا و امین بقاع متبرکه با دعوت از خیرها، بانیان و مسؤولان به منظور شناساندن اهداف، نیازهای مادی و معنوی، برنامه‌ها، تبادل نظر و یافتن راه‌کارهای همکاری و مشارکت، ایجاد منابع مالی جدید برای عمران و آبادانی بقاع متبرکه اجرایی شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار