جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه خبر داد

اعزام 45 نفر از خواهران بسیجی به مشهد مقدس

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه از اعزام 45 نفر از خواهران بسیجی به مشهد مقدس به مناسبت دهه کرامت از این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۵۲۸۶
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، ظهر امروز تعداد 45 نفر از خواهران بسیجی به همت سپاه ناحیه بندرلنگه و حوزه مقاومت بسیج الزهرا(س) این شهرستان به مناسبت دهه کرامت به مشهد مقدس اعزام شدند.

جانشین سپاه ناحیه بندرلنگه در مراسم بدرقه بسیجیان در سپاه ناحیه بندرلنگه اظهار داشت: این سفر به دلیل همزمانی با ولادت امام رضا(ع) برکات و فضائلی دوچندان دارد.

ابراهیم خادمی‌زاده افزود: سفرهای زیارتی و سیاحتی باید با نیت خالصانه و عارفانه همراه باشد، دهه کرامت فضائل زیادی را دارد، سعی کنیم از این سفر و فضائل آن بهره کافی و وافی ببرید، چراکه این سفر معنوی شما مصادف شده است با ولادت پرخیر و برکت امام رضا(ع) که خود نویدبخش خیرات و برکات است.

وی یادآور شد: از تیرماه سال جاری تا امروز بالغ بر 225 نفر از بسیجی به مشهد مقدس اعزام  شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا شهریور ماه 500 نفر در قالب طرح مهر درخشان که افراد بالای 45 سال که توان مالی ندارد برای زیارت بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) هزینه اسکان و پذیرایی با آستان قدس رضوی است و فقط هزینه راه از افراد اخذ می‌شود.

ارسال نظرات