به مناسبت دهه کرامت؛

پیاده روی خانوادگی کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام

همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان ستاد فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به مناسبت دهه کرامت، برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۵۷۰۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول مرکز فرهنگی خانواده های کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: کارکنان ستاد فرماندهی سپاه استان به همراه خانواده در راستای ترویج فرهنگ ورزش های همگانی و گرامیداشت ایام بافضیلت دهه کرامت در راهپیمایی خانوادگی شرکت کردند.

خاتون شریفی، افزود: این همایش راهپیمایی از گلزار شهدای شهرکرد و ادای احترام به مقام والای اسوه های ایثار و حماسه آغاز شده و پس از طی مسیر 5کیلومتر در بوستان بانوان واقع در پارک ملت این شهر پایان یافت.

وی، برگزاری این مراسم پیاده روی را در افزایش روحیه نشاط و تعالی و سلامت جسمانی خانواده های کارکنان سپاه مؤثر دانست و اظهار کرد: حضور خادمان حرم مطهر امام رضا علیه السلام در جمع شرکت کنندگان در این همایش و ذکر توسل به آقا ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام بر معنویت این برنامه فرهنگی ورزشی افزود.

گفتنی است: در این مراسم، روحانی مبلغ همراه کاروان در سایه خورشید، فضیلت های حضرت امام رضا علیه السلام را بیان کرد و یکی از خادمان حرم ملکوتی حضرت امام رضا علیه السلام به قرائت شعر و توسل و زیارت خاصه هشتمین سپهر امامت و ولایت پرداخت.

قرعه کشی و اهدای جوایزی ازجمله؛ سفر زیارتی مشهد مقدس، دوچرخه و هدایای نقدی، پایان بخش این همایش ورزشی فرهنگی بود.

ارسال نظرات