فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا:

خبرنگاران نقش مهمی در مقابله با جنگ نرم دشمن دارند

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به نقش مهم خبرنگاران در مقابله با جنگ نرم دشمن، گفت: خبرنگاران در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارند.
کد خبر: ۸۷۲۵۹۰۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا، سرهنگ کیا عاشوری ظهر امروز در همایش صالحین و تجلیل از خبرنگاران برتر شهرستان در حسینیه سپاه صومعه‌سرا اظهار داشت: طرح صالحین از ارکان تربیتی بسیج است.

وی با بیان اینکه با توجه به پیشرفت مدرنیته، ماهیت جنگ از فیزیکی به سوی باورها و اعتقادات رقم خورده است، افزود: عرصه جنگ امروز، جنگ قلم و خطابه است که خبرنگاران نقش مهمی در این راستا دارند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه خبرنگاران در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارند، گفت: خبرنگاران این شهرستان فضای خوبی را در شهرستان حاکم کرده‌اند و قلم آنها در راستای منویات مقام معظم رهبری به کار گرفته می‌شود.

عاشوری با بیان اینکه قلم خبرنگار سلاح برنده‌ای است که نقش مهمی در خنثی سازی جنگ رسانه‌ای دشمن دارد، تصریح کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی با جنگ رسانه‌ای، مسئولیت خبرنگاران را دوچندان ساخته‌اند و باید این اقشار با پویایی و تعالی خود در پیشبرد اهداف عالی کشورکمک کننده باشند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در بحث جنگ فیزیکی توانایی ندارد، پس رو به جنگ رسانه‌ای آورده است و ما باید تلاش مضاعفی برای مقابله با این جنگ داشته باشیم.

به گزارش بسیج، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا از 6 خبرنگار فعال این شهرستان تجلیل به عمل آورد.

ارسال نظرات