خبرهای داغ:

۸۰ اراذل و اوباش در طرح ارتقای امنیت اجتماعی ‌شیراز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در حاشیه شهر شیراز، ۸۰ اراذل، اوباش و متهم فراری دستگیر و به مراجع قضایی انتقال داده شدند.
کد خبر: ۸۷۲۶۰۶۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۷
سردار احمدعلی گودرزی  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح از ابتدای ساعت 4صبح امروز پنجشنبه به مدت 3 ساعت اجرا و بیش از 80 ارازل، اوباش و متهم فراری و افاغنه غیرمجاز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند. 

وی با بیان اینکه اغلب این افراد به جرم زوگیری، فروش مواد مخدر، سرقت و آدم‌ربایی دستگیر شده‌اند تصریح کرد: از این افراد 20 دستگاه تلفن همراه سرقتی، 19 اسلحه شکاری، موتورسیکلت و 400لیتر مشروبات الکلی کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس طرح ارتقای امنیت اجتماعی به خواسته شهروندان در طول سال ادامه دارد، افزود: شهروندان می‌توانند برای همکاری بیشتر با پلیس شکایات و گزارشات خود را از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند. 

سردار گودرزی گفت: مالباختگان می‌توانند برای اطلاع از اشیای سرقت شده خود به کلانتری محل خود مراجعه کنند.

معاون دادستان دادگستری استان فارس نیز گفت:دستگاه قضایی همواره برای ارتقا امنیت اجتماعی با نیروی انتظامی همکاری دارد تا اشد مجازات برای متخلفان اعمال شود.

کورش زارعی بیان کرد: امروزه طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سراسر کشور در حال اجراست و دستگاه قضایی وظیفه دارد قانون را درباره این افراد اجرا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها