خبرهای داغ:

دانشجویان علوم پزشکی شیراز به المپیاد ورزشی دانشگاه‌های کشور اعزام می‌شوند

مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از اعزام دانشجویان این دانشگاه برای دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۶۰۷۳
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۵
حیدر صفرپور اظهار داشت: کاروان ورزشی دانشجویان این دانشگاه در قالب 12 تیم ورزشی و 130 ورزشکار برای شرکت در دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: المپیاد ورزشی مهم‌ترین رویداد ورزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است که همه ساله برگزار می‌شود و شعار دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور « صلح و دوستی، رفاقت در عین رقابت، جوانمردی، حفظ منش پهلوانی در کنار قهرمانی، احترام به پیشکسوت و رعایت عدالت در امکانات و داوری» اعلام شده است.

صفرپور گفت: مدیریت تربیت بدنی دانشگاه برای شرکت در این المپیاد کشوری، از ابتدای مهر سال گذشته و برای آمادگی بیشتر دانشجویان، اقدام به برگزاری دومین المپیاد درون دانشگاهی کرد و با برگزاری چندین اردوی تدارکاتی و اعزام به مسابقه‌های برون و درون استانی و نشست‌های مختلف با ورزشکاران، مربیان و سرپرستان تیم‌ها در راستای آماده‌سازی آنها اقدام کرد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: یکی از اهداف مهم برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان، ایجاد شور و نشاط و برگزاری رقابتی سالم و سازنده بین دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، شناخت چهره‌های شاخص ورزشی و معرفی به تیم‌های ملی و کمک به نشاط فضای آموزشی است.

صفرپور گفت: کاروان ورزشی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در یازدهمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان پسر که در سال 93 در تبریز برگزار شد، جایگاه قهرمانی را به دست آورد.

دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، بیست و یکم تا بیست و هشتم مرداد، با حضور 60 دانشگاه علوم پزشکی و بیش از دو هزار و 500 ورزشکار، 180 داور، 400 مربی و سرپرست، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها