با تاسیس نخستین دفتر خدمات مسافرتی شهرستان بیله‌سوار:

خدمات گردشگری در بیله سوار تسهیل می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با تاسیس نخستین دفتر خدمات مسافرتی شهرستان بیله‌سوار با توجه به گردشگرپذیر بودن و وجود پایانه بین‌المللی بیله‌سوار خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران در این منطقه تسهیل می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۶۲۳۸
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، کریم حاجی‌زاده در مراسم افتتاح دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: با تاسیس نخستین دفتر خدمات مسافرتی شهرستان بیله‌سوار با توجه به گردشگرپذیر بودن این شهرستان و وجود پایانه بین‌المللی بیله‌سوار خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در این منطقه تسهیل می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه روزانه بیش از 2 هزار گردشگر و مسافر از این پایانه‌ها تردد دارند، گفت: تاسیس دفتر خدماتی برای این شهرستان امری ضروری بوده که با این امر می‌توانیم شاهد رضایتمندی مسافران و گردشگران در این شهرستان باشیم.

وی تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم شاهد افزایش ورود مسافران و گردشگران از پایانه بین‌المللی بیله‌سوار باشیم تلاش و جدیت بر این است تا مشکلات و موانع در مسیر توسعه گردشگری این منطقه را برطرف کرده و با راه‌اندازی و توسعه زیرساخت‌های در این حوزه زمینه جذب گردشگر را فراهم کنیم.

حاجی‌زاده توسعه گردشگری را از مهمترین راهکارها برای توسعه استان دانست و بیان کرد:‌ با توجه به درآمدزایی بالای صنعت گردشگری و وجود ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مختلف در این زمینه در سطح استان باید تلاش کنیم تا با استفاده از توان سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این حوزه اقدامات اساسی را انجام داده و توسعه گردشگری منطقه را فراهم سازیم.

ارسال نظرات