ارتباط تلفنی روستاهای بخش «درابسر» شهرستان بشاگرد برقرار می‌شود

فرماندار بشاگرد با اشاره به قطعی تلفنهای بیش از ۲۵ روستای بخش درابسر گفت: ارتباط تلفنی روستاهایی که دکل مخابراتی آنها با مشکل مواجه شده بود تا هفته آینده برقرار می شود.
کد خبر: ۸۷۲۶۸۷۸
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
  1. به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرنگار مهر فلکناز دهقانی در گفتگو با خبرنگاران وجود ارتباط تلفنی در عصر ارتباطات که در آن زندگی می کنیم را یک از مولفه های لازم در زندگی روزمره مردم دانست و گفت: شرکت ارتباطات سیار و مخابرات استان هرمزگان باید نگرانی های مردم روستاهای بشاگرد را پیش از این رفع می کردند.

دهقانی گفت: در پی یک اتفاق دکل مخابراتی بخش «درابسر» بشاگرد در آتش سوخت و علاوه بر وارد شدن خسارت به شرکت مخابرات ارتباط تلفنی مردم برای مدتی قطع شد.

وی بیان داشت: از همان ابتدای این اتفاق، با تشکیل جلسات مکرر در شهرستان و رایزنی با مسئولان ذیربط در استان برای حل این موضوع وارد عمل شدیم.

فرماندار بشاگرد گفت: از آنجایی که این دکل، تنها دکل دیجیتال و امواج رادیویی و ارتباط دهنده مخابراتی در بشاگرد بود، برای احداث آن هزینه های زیادی از جمله تجهیز و راه اندازی مجدد نیاز بود که با مشکلاتی روبرو شدیم.

دهقانی عنوان کرد: به وجود آمدن حساسیت در بین مردم و فضای مجازی خطاب به مسئولان شهرستان صحیح و قابل تامل بود اما همه مسئولان شهرستان برای رفع مشکل زحمات زیادی را متحمل شدند.

وی با اشاره به دادن تذکر به معاونت مخابرات استان در سفر استاندار به شهرستان بشاگرد گفت: در جلسه شورای اداری شهرستان بشاگرد که استاندار و مسئولان استانی وشهرستانی هم نیز حضور داشتند نسبت به رفع این معضل به مسئول ذیربط تذکر داده شد که متاسفانه برخی دربشاگرد این اقدامات وپیگیریها رانادیده می گیرند.

فرماندار بشاگرد گفت: ایستگاه مخابراتی تازه تاسیس شده یک ایستگاه ۱۰۰ درصد جدید است چرا که ایستگاه قبلی با وارد شدن آسیب به طور کامل از بین رفت اما بنده به عنوان مسئول اجرائی شهرستان این موضوع پیگیری خواهم کرد.
ارسال نظرات