مسوول سازمان بسیج مهندسین صنعتی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

۴ اولویت سازمان بسیج مهندسین صنعتی برای رفع مشکلات کشور

مسوول سازمان بسیج مهندسین صنعتی گفت: واحدهایی که موضوعیت صنایع غذایی و دارویی دارند چون در ارتباط با سلامت مردم می‎باشد جزو اولویت هایی است که در جهت احیا و برگشت به چرخه تولید برای ما اهمیت دارد.
کد خبر: ۸۷۲۷۰۰۶
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
علی فضلوی مسوول سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اولویت های بسیج مهندسین صنعتی برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی راکد اظهار داشت: بسیج مهندسین صنعتی چهار اولویت را برای واحدهای صنعتی در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه سلامت مردم جزو اولویت دهی خاص است افزود: واحدهایی که موضوعیت صنایع غذایی و دارویی دارند چون در ارتباط با سلامت مردم  می‎باشد جزو اولویت هایی است که در جهت احیا و برگشت به چرخه تولید برای ما اهمیت دارد.

فضلوی بیان داشت: هدف ما در بسیج مهندسین کشور ایجاد اشتغال است، آنچه مسلم است از بین سه چهار واحد صنعتی، واحدی برای انتخاب و رفع مشکل در نظر گرفته می‎شود که تعداد بیشتری نیروی انسانی داشته باشد.

مسوول سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور گفت:اولویت دیگری که بسیج مهندسین صنعتی در نظر دارد واحدی است که به عنوان پیش نیاز و تهیه مواد اولیه واحدهای دیگر را تامین می‎کند.

وی در خاتمه افزود: اولویت آخری که بسیج مهندسن صنعتی اهمیت می‎دهد واحدهای صنعتی است که  از تکنولوژی بالایی برخوردار بوده و جزو صنایع خاص و ویژه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار