سردار مسجدی در گفتگو با «بسیج»:

فرهنگ مقاومت را باید از آزادگان آموخت

مسئول کمیته راویان و زیارتگاه های سپاه و بسیج با بیان اینکه سالروز ورود آزادگان به کشور بهترین فرصت برای یادآوری رشادت های این عزیزان است، گفت: فرهنگ مقاومت را باید از آزادگان آموخت.
کد خبر: ۸۷۲۷۱۸۴
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰
سردار ابوالفضل مسجدی مسئول کمیته راویان و زیارتگاه های سپاه و بسیج در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه آزادگان با ایثار و از جان‌گذشتی خود،نشان دادند که حاضر نیستند یک وجب از خاک ایران به دست دشمن بیفتد،گفت: آزادگان  توان داشتند و از سرزمین خود دفاع کردند و مردم جامعه باید استقامت آنها را الگوی خود قرار دهند.
 
وی ادامه داد: فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت یکی از این ارزش‏ها است که با فرهنگ عاشورایی و قیام حضرت اباعبدالله حسین(ع) در مبارزه با ظلم و ستم عجین شده است.
 
سردار مسجدی تاکید کرد: در طول ۲۵ سالی که از پایان جنگ تحمیلی می‎گذرد، عامل اصلی پیروزی‎های ملت ایران در عرصه‎های مختلف همین مقاومت و ایثار در برابر زیاده خواهی‎های دشمنان و داشتن روحیه فرهنگ ایثار و شهادت بوده است.
 
مسئول کمیته راویان و زیارتگاه های سپاه و بسیج  در ادامه ابراز داشت: نیاز است که فداکاری و از جان گذشتگی ایثارگران و آزادگان برای جوانان به درستی تبیین و روشن شود تا بدانند که چگونه در مقابل دشمن مقاومت کردند و این مقاومت آن‌ها الگوی جوانان شود تا فریب وسوسه‌های دشمن را نخورند.
 
وی با بیان اینکه سالروز ورود آزادگان به کشور بهترین فرصت برای یادآوری رشادت های این عزیزان است، گفت: فرهنگ مقاومت را باید از آزادگان آموخت
ارسال نظرات
آخرین اخبار