جشن میلاد حضرت امام رضا(ع) در اصلاندوز برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت امام رضا (ع) مراسمی بهمین مناسبت در مسجد جامع اصلاندوز و مجتمع فرهنگی هنری این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۷۲۵۷
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، حجت الاسلام "عظیم اسدزاده" امام جمعه اصلاندوز در مراسم جشن میلاد حضرت امام رضا(ع) در مسجد جامع اصلاندوز با بیان اینکه امام رضا (ع) امام مهربانی‌ها است، اظهار کرد: رضا به معنای خشنودی است و بالاترین لذتی که از طرف خداوند به انسان می‌شود رضایت و خشنودی خداوند از او است.

وی با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع)، افزود:حضرت امام رضا (ع) مانند ديگر پيشوايان معصوم عليهم السلام به زيور فضايل اخلاقی و کمالات نفسانی آراسته و از هر گونه زشتی و پليدی و رذايل اخلاقی منزه بود و در اين راه گفتار و رفتارش الگو سرمشق ديگران بود.

امام جمعه اصلاندوز به اهمیت زیارت امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت:باید برای گرامیداشت این روز عزیز مراسمات مختلفی را برگزار کنیم.

شعف خوانی سیامک اصلانکش از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

به همت حوزه خواهران ام گلثوم(س) سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز نیز، مراسم میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اصلاندوز برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سردارپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری ضمن تبریک میلاد حضرت امام رضا(ع)به فضایل زندگانی و اخلاقی آن امام همام تاکید کرد و گفت:در مورد شان و منزلت حضرت امام رضا(ع) از دیدگاه علما و شخصیت های برجسته ،زیارت آن حضرت کمتر از زیارت حضرت امام حسین(ع)در کربلا نیست.

وی با بیان اینکه به برکت مرقد مطهر حضرت امام رضا(ع)امنیت و آسایش امروز در کشور حاکم است افزود:الگو گیری از سیره و روش ائمه اطهار بخصوص حضرت امام رضا(ع) برای همه ما ضروری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری در مورد حقوق والدین و فرزندان در خانواده و جامعه مطالبی ارائه کرد و گفت:مکمل ایمان و قبولی عبادت احترام به پدر و مادر است.

شعف خوانی رحیم زارعی و اهدای هدایا به همنامان امام رضا(ع) از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم معنوی بود.



ارسال نظرات