عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با «بسیج»:

طیب نیا با امضای تفاهم نامه FATFخلاف قانون انجام داده است

نادر قاضی پور گفت: آقای طیب نیا با امضای تفاهم نامه FATFخلاف قانون انجام داده است باید قبل از امضای هر قرار دادی، مفاد قرارداد را طی نامه ای از طریق دولت به عنوان لایحه به مجلس بفرستد.
کد خبر: ۸۷۲۷۲۸۰
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴

 نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به پنهان کاری دولت یازدهم درباره امضای تفاهم نامه محرمانه FATF اظهار داشت: از متن قرار داد اطلاعی ندارم ولی اصل 77 قانون اساسی مطرح کرده است هر گونه عهدنامه، معاهده نامه، قراردادهای ملی و بین المللی باید به تصویب مجلس  شورای اسلامی برسد.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم رویه محرمانه بودن را در پیش گرفته است افزود: دولت خرید هواپیما، پژو ،هر گونه قرار داد نفتی و خرید قطعات را محرمانه اعلام می‎دارد این در حالی است که خارجی‌ها اعم از جاسوسان و صهیونیست ها برای دولت محرم ‌هستند و ملت نامحرم .

عضو کمیسیون صنایع و معادن خاطر نشان کرد: آقای طیب نیا باید قبل از امضای هر قرار دادی، مفاد قرارداد را طی نامه ای  از طریق دولت به عنوان لایحه به مجلس بفرستد و مجلس به بررسی بپردازد تا نکات مثبت و منفی مشخص و ارزیابی شود.

قاضی پور در خاتمه افزود: آقای طیب نیا با امضای تفاهم نامه FATFخلاف قانون انجام داده است حالا چون از مستندات اطلاعی ندارم ورود پیدا نمی کنم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار