فرمانده منطقه پنجم دریایی سپاه:

خانواده‌های مناطق محروم نیاز به توجه بیشتری دارند

فرمانده منطقه پنجم دریایی سپاه گفت: خانواده‌های محروم این مناطق نیاز به توجه بیشتری دارند.
کد خبر: ۸۷۲۷۴۷۴
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان، سردار علی عظمایی شامگاه یکشنبه در مراسم تحویل منازل ساخته شده توسط نیرو دریایی سپاه با تفاهم کمیته امداد هرمزگان با تبریک میلاد امام رضا(ع) اظهار داشت: از خداوند شاکریم که سایه ولایت را بر سر ما نهاده تا به محرومین خدمت کنیم.

وی افزود: سپاه در بحث سازندگی و محرومیت‌زدایی کارهای بزرگی را در کشور شروع کرده و یکی از کوچک‌ترین کارهای سپاه ساخت این منازل بوده و خود ما هم فکر نمی‌کردیم کار این واحدها به این زودی به اتمام برسد.

فرمانده منطقه پنجم دریایی سپاه با بیان اینکه این ساخت‌وسازها برای محرومین خیر برکت برای ما در جاهای دیگر به‌همراه دارد تصریح کرد: امروز ساخت جان پناه برای محرومین اجر بسیار دارد و این در پرونده اعمال جهادگران به یقین ثبت خواهد شد.

عظمایی خاطر نشان کرد: خانواده‌های محروم  این مناطق نیاز به توجه بیشتری دارند و آن‌ها نیز  آنقدر متواضع می‌باشند که از ما نیز انتظار زیادی ندارند.

فرمانده منطقه پنجم دریایی سپاه در پایان یادآور شد: از زمانی که مهندس فتاح به ریاست کمیته امداد انتخاب شده کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است و با فروش ساختمان این کمیته در تهران و صرف هزینه آن برای محرومین حرکات خوبی انجام شد.

 

ارسال نظرات