عضو شورای مرکزی بسیج مهندسین صنعتی کشور در گفتگو با بسیج:

چگونه با وجود رکود فراوان، رشد اقتصادی 4/4 درصد اعلام شده است!

محمد سلیمانی گفت: همه آحاد جامعه علاقه دارند رشد اقتصادی 4.4 باشد تا هر چه زودتر فضای رکود شکسته شود از هر زاویه ای که به اقتصاد کشورمان نگاه اجمالی شود بسادگی ثابت می‎شود که رشد اقتصادی 4.4 درصد نیست .
کد خبر: ۸۷۲۷۵۳۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲

محمد سلیمانی وزیر سابق ارتباطات و عضو شورای مرکزی سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: همه آحاد جامعه بلاخص کارشناسان اقتصادی علاقه دارند تا  رشد اقتصادی 4.4  باشد تا هر چه زودتر فضای رکود شکسته شود و بازار اقتصادی رونق بگیرد.

 وی با بیان اینکه بازار مسکن 30 درصد اقتصاد کشور است و در شرایط رکود سختی به سر می‌برد افزود: وقتی بازار مسکن کاملا تعطیل و گرفتار رکود است چگونه دولت رشد4.4 درصدی را  مدعی شده است؟!  

سلیمانی در ادامه بیان داشت: همانگونه که مستحضرید کارخانجات فولاد و سیمان  به مسکن وابستگی خاصی دارند و آنچه که در انبارها پر شده است محصولات تولیدی کارخانجات است که بازار فروشی ندارند.  

عضو شورای مرکزی سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور بیان داشت: در بحث خودروسازی نرخ تولید و تولیدات خودرو سازان در سال‌های93و 94 بسیار کاهش یافته است و  از هر زاویه ای که به اقتصاد کشورمان نگاه اجمالی شود بسادگی ثابت می‎شود که رشد اقتصادی 4.4 درصد نیست .

ارسال نظرات