خبرهای داغ:
استاندار آذربایجان شرقی:

اعتبار ورزشگاه یادگار امام داده شده/ تکلیف واحدهای تولیدی مشکل دار تا پایان سال مشخص می شود

استاندار آذربایجان شرقی در نشست صمیمی با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی و مشکلات واحدهای تولیدی، گفت: واحدهای تولیدی علاوه بر مشکلات مالی، مشکلات اداری، مالیاتی و ... نیز دارند که گام های خوبی در رفع آن ها برداشته شده و تا پایان سال تلاش می کنیم واحد تولیدی مشکل دار بلاتکلیف وجود نداشته باشد.
کد خبر: ۸۷۲۷۶۸۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده با تاکید به اینکه تا پایان سال واحدهای مشکل دار بدون بررسی و برنامه ریزی نخواهند بود، افزود: همه واحدهای صنعتی و تولیدی را باید تا پایان سال ویزیت کرده و نسخه لازم برای احیا یا درمان آن ها ارائه کنیم.

وی با اشاره به بازدیدهای انجام شده از واحدهای تولیدی و صنعتی و دو و سه شیفته بودن برخی از آن ها، این ها را کافی ندانست و اظهار داشت: باید رونق واحدهای تولیدی و صنعتی بیشتر از این باشد و تلاش می کنیم کارنامه استان در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، کارنامه ی قابل قبول باشد.

جبارزاده با تصحیح اینکه، آذربایجان شرقی به عنوان استان الگو نه پایلوت در بخش اقتصاد مقاومتی معرفی شده، تصریح کرد: سند تدبیر و توسعه استان، بازدید از واحدهای صنعتی و همچنین پایش واحدهای تولیدی و صنعتی جزو ابتکارهای استان ماست که به عنوان الگو در سطح کشور مطرح شده و در دیگر استان ها املیاتی خواهد شد.


وی با تاکید به اینکه سند تدبیر و توسعه استان دقیقا بر مبنای اصول اقتصاد مقاومتی توسعه شده از سوی رهبر فرزانه انقلاب تدوین شده، بیان داشت: گرایش ما بیشتر در بخش های صنعت، کشاورزی و معدن است که امیدواریم در بخش معدن و در ماه های آینده به خصوص در بخش بومیان محلی معادن -که از بزرگترین مشکلات این حوزه است-، به نتایج خوبی برسیم.

کسانی که اختلاف درست می کنند، منزوی خواهند شد

وی با اشاره به فضای سیاسی حاکم در استان پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: هر انتخابات پیامدهای به دنبال دارد و مهم این است که همه نمایندگان و سیاسیون در راستای منافع استان تلاش کنند ولی اگر کسی بخواهد فضای دوگانگی، اختلاف و غیرهمدلی در جامعه ایجاد کند، به طور حتم منزوی خواهد شد چراکه مردم به دنبال هم افزایی هستند.

پیمانکار یادگار امام در روز مشخص اعتبار خود را دریافت می کند

اسماعیل جبارزاده با توجه به تخصیص بودجه ها به استان در فاصله سال های 94 و 95، از سال 94 به عنوان سخترین سال در یک دهه گذشته یاد کرد و بیان داشت: نزدیک 750 میلیارد تومان از بودجه مانده گذشته امسال به صورت اسناد خزانه ای و ریالی تخصیص داده شده است.

وی با تاکید به اینکه هیچوقت منتظر تخصیص بودجه نبودیم، خاطرنشان کرد: علیرغم گلایه های پیمانکار ورزشگاه یادگار امام تبریز مبنی بر تزریق نشدن اعتبارهای لازم، اعتبارهای مشخص شده برای آماده سازی این ورزشگاه به صورت اوراق خزانه ای ارائه شده که می تواند در روز مشخص، تخصیص خود را از بانک عامل(بانک ملی) دریافت کند.

جبارزاده در بخش دیگری از سخنان خود نیز با تاکید به اینکه مدیران استانی باید پاسخگوی خبرنگاران در حوزه های مختلف باشند و خبرنگاران بیشتر مورد حمایت قرار گیرند، از دستگاه قضایی آذربایجان شرقی نیز به علت همراهی و همکاری مداوم با خبرنگاران و مجریان استانی قدردانی کرد.

نشست صمیمی خبرنگاران و اصحاب رسانه آذربایجان شرقی با استاندار و معاونان وی، عصر دیروز در محل سالن همایش های استانداری برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها