ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه پيام نور مركز گرمي

سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز گرمی گفت: همزمان با ایام انتخاب رشته و ثبت‌نام بدون آزمون سراسری سال 95 مشاوره رایگان انتخاب رشته هم ارائه می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۷۷۴۰
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، دکتر بهروز اسکندرپور اظهار کرد: ستاد پذیرش و ارائه مشاوره رایگان انتخاب رشته از 23 مرداد ماه سال جاری در دانشگاه پیام نور مرکز گرمی تشکیل شد و برنامه‌ریزی لازم برای ارائه بهترین خدمات مشاوره‌ای به داوطلبان آزمون سراسری سال 95 در این مرکز انجام می‌شود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده کارگروهی مجرب از کارشناسان آموزشی و مشاور تحصیلی دانشگاه پیام نور مرکز گرمی در ایام انتخاب رشته در خدمت داوطلبان و خانواده‌ها برای آگاهی بخشی و ارائه بهترین خدمات مشاوره‌ای خواهد بود.

سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز گرمی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به همزمانی ایام انتخاب رشته و پذیرش بدون آزمون دانشگاه پیام نور مرکز گرمی، کارشناسان این مرکز آمادگی مشاوره به علاقه‌مندان ثبت‌نام بدون آزمون در دانشگاه را نیز دارند.

اسکندرپور از آمادگی دانشگاه پیام نور مرکز گرمی ارائه مشاوره در مدارس و مراکز مشاوره انتخاب رشته سطح شهرستان گرمی خبر داد و تصریح کرد: بروشور اطلاع‌رسانی دانشگاه پیام نورمرکز گرمی که شامل معرفی دانشگاه، معرفی سیستم آموزشی، معرفی رشته‌های تحصیلی، امتیازات و محسنات دانشگاه پیام نور، دستاوردها، عملکرد و فعالیت‌های فرهنگی و غیره در این ایام آماده و در اختیار داوطلبان و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد تا با دید باز و اطلاعات مناسب و آگاهی کافی نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار