درخشش امروز کشور نتیجه عزت آزادگان است

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه بندرعباس،گفت: اگر امروز کشور ایران پیروزمندانه می درخشد نتیجه استقامت همین آزادگان و شهدا است.
کد خبر: ۸۷۲۸۰۷۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان, مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه بندرعباس ضمن گرامی داشت 26مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: شهدا برای دفاع از کشور حرکتی حسینی وار داشتند و برای تداوم این حرکت، آزادگان زینبی وار پیش رفتند و اقتدار شکیبایی و مقاومت را به رخ جهانیان کشیدند.

حسینی، افزود: آزادگان معلم کلاس استقامت هستند که درس بزرگ ایستادگی را به تمامی جهانیان نشان دادند و آموزه های عشق به وطن را در کلاس ایمان خود به آیندگان آموخته و می آموزند.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه بندرعباس، گفت: این تعالیم الهی بود که آزادگان را پیروز کرد و توانستند سربلند و با افتخار از این آزمون الهی که خیلیها ممکن است از آن رد بشوند پیروز بیرون بیایند.

وی، با بیان اینکه اگر ما سرافرازی و افتخار و عزت را خواهانیم باید تاریخ حماسه های جاودانه را فراموش نکنیم، یادآور شد: در دل کتاب قطور دفاع مقدس هرکس سهمی دارد و آزادگان در این کتاب سهمی دارند بی بدیل و در واقع اینان عامل جاودانگی کشورمان ایران هستند.

حسینی تازیانی، گفت: ملت اگر می خواهند برای همیشه افتخار کشور را حفظ کنند باید حماسه های دفاع مقدس را زیاد یاد کرده و شهدا، جانبازان و آزادگان را قدر بدانند و سپاسگزار آنان باشند.

وی، با اشاره به اینکه , آزادگان اسوه صبر , استقامت و شجاعت هستند تاکید کرد: رشادتها و دلیرمردیهای این عزیزان برای نسل امروز تبین گردد تا الگو برای نسل جوان جامعه شوندو دشمنان نتواند جوانان را فریب دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار