مستشرق:

ساخت زائر سرا در مشهد برای زوار کم درآمد مازندرانی

زمینی با متراژ 957 متر مربع با همت شهرداری منطقه 4 مشهد و با هماهنگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور برای افراد کم‌درآمد جامعه تحت عنوان زائرسرای ارزان‌قیمت با موضوع خشت آسمانی که از سوی رهبری معظم له بوده، به مردم مازندران اهدا شد.
کد خبر: ۸۷۲۸۱۴۱
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از منابع خبری، معاون اجرایی دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران با بیان اینکه نقشه اولیه این پروژه توسط نظام مهندسی استان مازندران تهیه و تنظیم و تحویل به شهرداری مشهد شد، خاطرنشان کرد: بنیاد زائرسرا زیر نظر نماینده ولی فقیه در مازندران و همکاری استاندار مازندران که با معرفی علی نبیان به عنوان مدیرعامل بنیاد و حجت‌الاسلام انتظاری ریاست هیأت امنای بنیاد و مسؤولیت دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران را به‌عهده دارند، صورت می‌گیرد.

مهدی مستشرق  اظهار کرد: زمینی با متراژ 957 متر مربع با همت شهرداری منطقه 4 مشهد و با هماهنگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور برای افراد کم‌درآمد جامعه تحت عنوان زائرسرای ارزان‌قیمت با موضوع خشت آسمانی که از سوی رهبری معظم له بوده، به مردم مازندران اهدا شد.

وی افزود: این امر مهم پیشرفت فیزیکی خوبی به همراه داشت و در بخش خاک‌برداری اقداماتی خوبی صورت گرفته است.

این مسئول ادامه داد: هدف از برگزاری چنین جلساتی در سه منطقه اعم از شرق، مرکزی و غرب با همکاری ائمه جمعه، فرمانداران، بخشداران، شهرداران و شورای اسلامی شهرها برای جمع‌آوری و مساعدت مالی برای ساخت بنیاد زائرسرا است.

مستشرق با اشاره به قبوض اهدایی به مردم به‌دلیل ساخت زائرسرا خاطرنشان کرد: مبلغ دریافتی از این قبوض به دو مبلغ 5 و 10 هزار تومانی تقسیم شد و مردم برای اطلاع هر چه بیشتر از این امور با دفتر استان مستقر در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران مراجعه کنند.

وی گفت: مردم مازندران به‌خاطر ولایی بودن و عشق و ارادتی که به اهل بیت (ع) و ساحت مقدس علی ابن موسی‌الرضا (ع) دارند همانند ساخت حرم های شریف عتبات عالیات ما را در این امر خیر و امام رضا پسندانه یاری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها