فرمانده سپاه ناحيه گرمی:

۲۰ میلیارد ریال طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان گرمی اجرا شد

فرمانده سپاه ناحيه گرمی گفت: در سال گذشته در سطح شهرستان ۱۵۰ طرح با هزینه ۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.
کد خبر: ۸۷۲۸۴۴۱
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، سرهنگ نوري در جریان بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان گرمی اظهار داشت: طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی که سال‌های اخیر رونق گرفته گامی موثر در بهره‌برداری از ظرفیت‌های مردمی در توسعه و رونق تولید کسب و کار و اشتغال به شمار می‌رود.

وی با اشاره به میزان اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان گرمی بیان کرد: در سال گذشته در سطح شهرستان 150 طرح با هزینه 20 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده که با بهره‌برداری از این طرح های زمینه توسعه اشتغال و تولید داخلی در شهرستان فراهم شده است.

فرمانده سپاه ناحيه گرمي گفت: به ثمر نشستن این تعداد طرح و پروژه اقتصاد مقاومتی که کوچک و خانگی بوده برای بیش از 400 نفر به شکل مستقیم و غیرمستقیم فرصت اشتغالزایی فراهم کرده است که توسعه این طرح‌ها می‌تواند گامی مهم در راستای رفع مشکل اشتغال در منطقه باشد.

نوري با بیان اینکه آثار ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی در تمامی جنبه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی قابل مشاهده است، افزود: امسال نیز بسیج سازندگی شهرستان در نظر دارد طرح‌های اقتصادی بومی و داخلی شهرستان را حمایت و پشتیبانی کند تا این امر زمینه‌ساز تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرستان شود.

وی تصریح کرد: اصلاح باغات، پرورش ماهی، پرورش زنبور عسل، کشت زعفران و پروش دام سنگین و سبک از جمله عرصه‌هایی بوده که مورد حمایت جدی در شهرستان گرمی با توجه به ظرفیت‌های موجود است و تلاش می‌کنیم تا با توجه به شعار سال ارائه تسهیلات در این حوزه را امسال افزایش دهیم.

ارسال نظرات