تجلیل از بانوان برگزیده مسابقه حفظ سوره الرحمن بسیج رسانه خوزستان

مسئول واحد خواهران بسیج رسانه خوزستان از تجلیل از بانوان برگزیده مسابقه حفظ سوره الرحمن این سازمان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۸۴۵۰
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵

به گزارش بسیج رسانه خوزستان، آزاده ادیبی سده امروز در حاشیه برگزاری مسابقه حفظ سوره الرحمن که در این محل برگزار شد، گفت: فراخوان مسابقه حفظ سوره الرحمن در ماه مبارک رمضان ابلاغ و امروز نیز آزمون حفظ برگزار و از نفرات برتر تقدیر شد.

 

 وی افزود: یکی از زیباترین برنامه های جانبی این مسابقات شرکت دو کودک از فرزندان بانوان بود که به خوبی تعدادی از آیات سوره الرحمن را حفظ کرده بودند.

 

 مسئول واحد خواهران بسیج رسانه خوزستان در ارتباط با اهداف برگزاری این مسابقه بیان کرد: انس با قرآن اثرات و برکات زیادی در حوزه های مختلف زندگی انسان برجای می‌گذارد که این مسابقه با هدف انس بیشتر اصحاب رسانه استان خوزستان با قرآن برگزار شد.

 

 وی در ارتباط با اهداف آینده سازمان بسیج رسانه خوزستان عنوان کرد: در آینده درصدد هستیم که علاوه بر اجرای برنامه های تفریحی و آموزشی، برنامه های فرهنگی نظیر مسابقات کتابخوانی برگزار کنیم.

 

 در این مسابقه از فاطمه بندری و فاطمه موسوی زاده خبرنگاران پایگاه خبری تحلیلی بانوپرس، کوثر کریمی خبرنگار خبرگزاری مهر، فاطمه زورمند خبرنگار روزنامه سراسری کیهان و سمیه همت‌پور خبرنگار رسانه جنوب تجلیل و تقدیر شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار