فرماندار نیر خواستار شد

طرح های اقتصاد مقاومتی اولویت کاری دستگاههای اجرایی باشد

فرماندار نیر از دستگاههای اجرایی خواست تا پروژه ها و طرح های اقتصاد مقاومتی را اولیت برنامه خود قرار دهند.
کد خبر: ۸۷۲۸۴۵۳
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، مهدی احمدی در جلسه شورای اداری نیر با تاکید بر اینکه مسوولان باید هفته دولت را فرصتی برای افزایش اعتماد مردم بدانند افزود: باید عملکرد سه ساله دولت در معرض دید شهروندان قرار داده شود.

وی با اشاره به در تنگنا بودن دولت در مسایل مالی بیان کرد: با رغم این مشکلات دولت توانسته بسیاری از طرح های نیمه تمام را تکمیل و برخی طرح های دیگر را آغاز کند.

احمدی گفت: هفته دولت فرصت ارزنده برای بیان خدمات دولت است و در این زمینه برنامه ریزی های خوبی در این شهرستان انجام شده است.

فرماندار نیر به پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت در این شهرستان اشاره کرد و افزود: با همت ادارات امسال شاهد افتتاح پروژه های قابل توجهی خواهیم بود.

وی در ادامه به اهمیت رسیدگی به خدمات شهری و اتمام طرح جامع گردشگری منطقه توریستی بولاغلار نیر اشاره کرد و گفت: دستگاههای اجرایی پروژه ها و طرح های اقتصاد مقاومتی را اولیت برنامه خود قرار دهند.

فرماندار شهرستان نیر اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته موفقیت های بسیاری داشته که ثبات اقتصادی ، تحول نظام سلامت و به نتیجه رساندن برجام مهم ترین دستاوردهای عملکرد دولت یازدهم بوده است که باید برای مردم بازگو شود.

احمدی با بیان اینکه گردشگری و توریسم در این شهرستان زمینه خوبی برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی است، افزود: در حوزه گردشگری در صورت ساماندهی و توجه می توان به زمینه خوبی برای اشتغالزایی و ایجاد درآمد رسید.

وی گفت: شهرستان نیر در زمینه اقتصاد مقاومتی ظرفیت های بسیار فراوانی دارد و مسوولان باید در اجرایی شدن این مهم با جدیت ورود کنند.

نیر با داشتن هفت منطقه نمونه گردشگری از مجموع مناطق گردشگری استان اردبیل با آثار فراوان باستانی ، تاریخی ، آب های گرم و سرد و مناظر و چشم اندازهای طبیعی ، آب و هوای بسیار مطبوع و واقع شدن در دامنه های سر سبز سبلان شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی اردبیل ، سراب واقع شده است.

ارسال نظرات