رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان:

خبرنگاران صاحبان خرد و زبان گویا و حقیقت‌جوی جامعه هستند

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه خبرنگار انقلابی در جنگ تمام عیار رسانه‌ای امپریالیسم با بصیرت و مجاهدت به رسالت خطیر خود عمل می‌کند، گفت: خبرنگاران صاحبان خرد و زبان گویا و حقیقت‌جوی جامعه هستند.
کد خبر: ۸۷۲۸۴۵۵
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸

به گزارش بسیج رسانه گیلان،جعفری مسئول بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه از اصحاب رسانه می‌توان با صفات دیدبان صادق، وجدان‌های بیدار، چشمان بینا و زبان گویا نام برد، تصریح کرد: دنیای امروز که دنیای تبادل پرسرعت اطلاعات است، رسانه نه فقط مهم‌ترین وسیله برقراری ارتباط و رساندن اخبار و اطلاعات به اقصی نقاط جهان است، بلکه شکل دهنده به افکار عمومی و ایجاد کننده روش و سبک زندگی  در دنیای امروز است.

جعفری افزود: خبرنگاران با نگاه واقع بینانه و چشمان تیزبین، مسئولیت مهم آگاهی بخشی و فرهنگ سازی را بر دوش دارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان، خبرنگاری را یک هنر و عشق حقیقی دانست که نیازمند زکاوت و هوش بسیار است و ادامه داد: خبر زبان مشترک جهان، محصول آگاهی و خردورزی و جزء جدا ناپذیر رسانه‌‌ها است.

وی بیان کرد: کار خبرنگار و رسانه به عنوان حامل خبر و منعکس کننده رویدادها، بسیار حسّاس و حیاتی است و این اعتماد است که مردم را با رسانه پیوند می‌دهد.

جعفری اظهار کرد: رسانه‌ها از یک طرف باید حامل خبر مؤثق، به هنگام و فراگیر باشند و از طرف دیگر در مقابل بنگاه‌های دروغ پراکنی نظام‌های سلطه جهانی و تبلیغات منحرفانه رسانه‌ای به درستی موضع‌گیری کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه خبرنگار انقلابی در جنگ تمام عیار رسانه‌ای امپریالیسم با بصیرت و مجاهدت به رسالت خطیر خود عمل می‌کند، تصریح کرد: خبرنگاران صاحبان خرد و زبان گویا و حقیقت‌جوی جامعه هستند.

وی به نام‌گذاری روز خبرنگار به مناسبت گرامیداشت خبرنگار شهید "محمود صارمی" اشاره کرد و گفت: گیلان نیز دارای 4 شهید خبرنگار است که بسیج رسانه همه ساله یکی از این شهدا را به عنوان شهید شاخص این سازمان در استان مشخص می‌کند.

جعفری تصریح کرد: شهید شاخص بسیج رسانه کشور در سال 95، شهید محمود ایل‌بیگی و شهید شاخص بسیج رسانه استان گیلان در سال 95، شهید سید محمد اسحاقی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان شهدا را انسان‌هایی دانست که در راه احقاق حق و زنده‌ نگهداشتن اسلام ناب محمدی(ص) از جان و مال خود گذشتند و ادامه داد: همه باید از این دلاورمردان درس ایثار و شهادت و از خودگذشتگی بگیریم.

وی با بیان اینکه روز خبرنگار فرصتی برای تقدیر و تشکر از زحمات خبرنگاران است، خاطرنشان کرد: مسئولین باید از تلاش‌های این مجاهدان عرصه اطلاع‌رسانی که بدون هیچ منتی به فعالیت رسانه‌ای مشغول هستند، قدردانی کنند.

جعفری همچنین از برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران توسط سازمان بسیج رسانه گیلان خبر داد و اذعان کرد: این مراسم با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان و تجلیل از یکصد خبرنگار مرتبط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات